SUZUKI SX4
Futott kilométer: 15 471 km
Vegyes fogyasztás: 8.2 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Használó
Születési éve:
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? lusta
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 9.8 liter
Fogyasztás országúton: 7.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Körülbelül6000 km után a fék elkezdett csikorogni. Olyan hangja volt mintha már legalább 60ezer kilómétert mentem volna vele. A szervízbe azt mondták hogy ezzel nem tudnak mit csinálni mert ilyen a gyári első fékbetét. Azt tanácsolták hogy várjam meg az első szervíz idejét (15ezer) és utána akkor kicserélik. Megnéztem a cserét, teljesen lekopott a betét és szarrá koptatta a tárcsát is.A SAJÁT PÉNZEMEN KELLETT KICSERÉLTETNEM 17EZER FORINTÉRT,EZ N E M G A R A N C I Á L I S !!!!!!!!!!! FELHÁBORÍTÓ!!!!!Az még csak hagyján hogy tisztességtelen és baromi drága de életveszélyes is!!!!!! Akár gyilkossági kisérlet nek is fel lehet fogni,ugyan is a két kisfiamat hordom rendszeresen az autóval. Most ott tartok hogy szeretnék megszabadulni a 7 hónapos autómtól és a felvett hitelemtől,és lecserélni egy másik használt de BIZTONSÁGOS autóra. Azért kiváncsi lennék hogy a "tisztelt" szakértők --akiknek át kéne vizsgálni forgalomba engedés előtt a típust-- mennyi pénzt tettek zsebre a Suzukitól hogy ezt az életveszélyes szart beengedjék az ország útjaira.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Garanciaidőben, fizetősJavítás összege: 20000 Ft. Leírás: SENKI NE DŐLJÖN BE NEKIK ÉLETVESZÉLYES AZ AUTÓ!!!!!!!!
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem