SEAT CORDOBA
Futott kilométer: 230 000 km
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Az előző (első) tulaj nagyon vigyázott rá, rendben tartotta. Kicserélte a futóművet, ültette kb. 5-6 cm-t, szélesebb, peresebb gumikat húzott alufelnire. Így élvezet (tényleg!) vele szerpentinen autózni. A motorja habár csak 90Le-s dízel, egyszerűen tökéletes. Habár a korábbi tulaj többszöri, utólagos faggatózásomra sem árulta el, de szerintem valami kis tunning lehet rajta. Előző autóm egy '01 e46 320i 170Le volt, de valahogy ezt jobb vezetni. Kezelhetőbb a váltó, alulról jobban húz a motor, alapjáraton egy hegyet is elhúzna. Kellemesebb városi használatban. Ha cserélem is, a következő autómat csak 1.9TDi 110Le-s motorral veszem, más nem is kell.
Használó
Születési éve:
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 6 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: váltó oldali féltengely szimmering csere
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garancia már lejártJavítás összege: 18000 Ft. Leírás: Akkumulátor adta meg magát
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem