TOYOTA COROLLA

Futott kilométer: 197 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.5 liter

Döntően hol autózik: orszagut

Használó

Születési éve: 1983

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság: Kényelemes, megbízható. Tökéletes futómű - 200 e km alatt semmit sem kellett benne cserélni - ez a mai magyar utakat figyelembe véve nem kis teljesítmény... 1.4 d4d 90 Le tökéletesen elegendő, bár autópályára kicsit kevés, ha meg gyorsabban akar haladni az ember akkor semmivel sem fogyaszt kevesebbet mint egy nagyobb német vagy akármilyen diesel. A kor és a kilométerek előrehaladtával a fogyasztás folyamatosan emelkedett normál körülmények között átlagban végül inkább 6 l környékén fogyasztott.

Rugózás: normal

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban? stabil

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.5 liter

Fogyasztás országúton: 5 liter

Fogyasztás autópályán:5.5 liter

Vegyes fogyasztás: 5.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom

Meghibásodás leírása: 90 e km-nél a generátorban lévő diódasor megadta magát. Az autó korábban sérült volt, valószínűleg az autó jobb eleje "kaphatott egy pofont" így 120 e km környékén jobb első kerékcsapágyat cserélni kellett, majd 180 e km környékén az autó fékezéskor rázni kezdett -> szerelő diagnózisa féktárcsa csere -> megtörtént -> 5-6 e km és újra ráz -> szerelő diagnózisa ismét tárcsa, biztos selejt volt, mérőpad igazolta így a tárcsát garanciában cserélték ekkor már Brembo, ja és persze akkor már a hátsó is... újabb 5 e km és megint ráz, ekkor tüzetesebb átvizsgálás és kiderült hogy a jobb első kerékagy volt hibás, így azt is kellett cserélni valamint természetesen megint csapágy és megint tárcsa... ekkor kezdtem érezni hogy lassan a végéhez közelít kapcsolatunk (mármint az autóval)....

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Különösebb hibája sosem volt... Amúgy kötelező szervizek toyota ajánlás szerint 15 e kilométerenként, kopó-fogyó alkatrészek de abból is kevés -> a fékbetét 100 e km kibír a tárcsa 200 e km kuplungot nem kellett cseréljek, de a szerkezet már nagyon közel volt hozzá, más tényleg nem volt...

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem