TOYOTA COROLLA
Futott kilométer: 197 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.5 liter
Döntően hol autózik: orszagut
Használó
Születési éve: 1983
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság: Kényelemes, megbízható. Tökéletes futómű - 200 e km alatt semmit sem kellett benne cserélni - ez a mai magyar utakat figyelembe véve nem kis teljesítmény... 1.4 d4d 90 Le tökéletesen elegendő, bár autópályára kicsit kevés, ha meg gyorsabban akar haladni az ember akkor semmivel sem fogyaszt kevesebbet mint egy nagyobb német vagy akármilyen diesel. A kor és a kilométerek előrehaladtával a fogyasztás folyamatosan emelkedett normál körülmények között átlagban végül inkább 6 l környékén fogyasztott.
Rugózás: normal
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban? stabil
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 6.5 liter
Fogyasztás országúton: 5 liter
Fogyasztás autópályán:5.5 liter
Vegyes fogyasztás: 5.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom
Meghibásodás leírása: 90 e km-nél a generátorban lévő diódasor megadta magát. Az autó korábban sérült volt, valószínűleg az autó jobb eleje "kaphatott egy pofont" így 120 e km környékén jobb első kerékcsapágyat cserélni kellett, majd 180 e km környékén az autó fékezéskor rázni kezdett -> szerelő diagnózisa féktárcsa csere -> megtörtént -> 5-6 e km és újra ráz -> szerelő diagnózisa ismét tárcsa, biztos selejt volt, mérőpad igazolta így a tárcsát garanciában cserélték ekkor már Brembo, ja és persze akkor már a hátsó is... újabb 5 e km és megint ráz, ekkor tüzetesebb átvizsgálás és kiderült hogy a jobb első kerékagy volt hibás, így azt is kellett cserélni valamint természetesen megint csapágy és megint tárcsa... ekkor kezdtem érezni hogy lassan a végéhez közelít kapcsolatunk (mármint az autóval)....
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Különösebb hibája sosem volt... Amúgy kötelező szervizek toyota ajánlás szerint 15 e kilométerenként, kopó-fogyó alkatrészek de abból is kevés -> a fékbetét 100 e km kibír a tárcsa 200 e km kuplungot nem kellett cseréljek, de a szerkezet már nagyon közel volt hozzá, más tényleg nem volt...
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem