MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY
Futott kilométer: 188 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nagyon tagas es kenyelmes, remekül kezre esnek a kezelöszervek. A berendezes nagyon strapabiro, frissen kitakaritva olyan, akar az uj. Kifejezetten szeretem a sokat szidott kormanyazasat, mert nem tul könnyü. A valto fokozatai nagyon okosak (hatsebesseges manualis). Ötödikben kenyelemesen lehet varosban 60-nal gurulni, hatodikban viszont 130-nal 3000-et forog es nagyon takarekos. Ketszazzal könnyeden megy. Persze nem versenyauto. Nem szeretem a hangjat, legközelebb vissza tervezek terni a hathengereshez. A karosszeria minösege kiabrandito. Mar 3 sarvedöt kellett lakatolni es fenyezni az elöreheledott korrozio miatt, plusz a küszöböt es a csomagtertetöt, pedig nem törött auto. Most nincs rajta rozsdas resz.
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton: 7.4 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom
Meghibásodás leírása: Mindket hatso ablakemelö szerkezet eltört es a hatso ablakok beestek az ajtoba, pedig a futasteljesitmeny nem nagy, nem voltak sokat hasznalva. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem