MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY

Futott kilométer: 188 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nagyon tagas es kenyelmes, remekül kezre esnek a kezelöszervek. A berendezes nagyon strapabiro, frissen kitakaritva olyan, akar az uj. Kifejezetten szeretem a sokat szidott kormanyazasat, mert nem tul könnyü. A valto fokozatai nagyon okosak (hatsebesseges manualis). Ötödikben kenyelemesen lehet varosban 60-nal gurulni, hatodikban viszont 130-nal 3000-et forog es nagyon takarekos. Ketszazzal könnyeden megy. Persze nem versenyauto. Nem szeretem a hangjat, legközelebb vissza tervezek terni a hathengereshez. A karosszeria minösege kiabrandito. Mar 3 sarvedöt kellett lakatolni es fenyezni az elöreheledott korrozio miatt, plusz a küszöböt es a csomagtertetöt, pedig nem törött auto. Most nincs rajta rozsdas resz.

Használó

Születési éve: 1975

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton: 7.4 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása: Mindket hatso ablakemelö szerkezet eltört es a hatso ablakok beestek az ajtoba, pedig a futasteljesitmeny nem nagy, nem voltak sokat hasznalva. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem