MITSUBISHI LANCER
Futott kilométer: 260 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Belső tere gyönyörű. Kényelmes, jól pakolható. Kellően dinamikus, bár nem rakéta. Tökéletesen megbízható. Jó a fogyasztása. Mivel az alkatrész drága, sokakat visszariaszt, de mivel sose kell (nekem legalábbis sose kellett) vásárolni, kibírható.
Használó
Születési éve: 1959
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 6 év alatt 230 ezer kilométer, rendszeres szervizelés Olaj, szűrők, gyertyák stb) mellett meghibásodás nélkül. Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: 5 éves korában az akkumulátor kifeküdt, Sárga Angyal bebikázta, benzinkútnál új akkut helyeztünk bele, azóta is kifogástalan.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 90000 Ft. Leírás: A gyorsan kopó fékek (tipushiba!) miatt cserélni kellett a teljes garnitúrát,gyári fékbetétek és tárcsák beszerelése óta semmi hiba nem adódott.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A fékbetétek ill. tárcsák gyors kopása csak a teljes fékrendszer cseréjével volt orvosolható. Az olajteknő alja a só kimarása, kőfelverődés miatt cserére szorult 240 ezer kilométernél.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem