CITROEN JUMPY
Futott kilométer: 418 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Azt kaptam, amit vártam. A 415000 futott km alatt egyszer vontattak, az első ékszíjtárcsa szétesésnél 80-90 e, km-nél, de utána már rájöttem, hogy akkor is haza tudtam volna jutni, akksiról, töltés nélkül, kb. 30 percre voltam az otthonomtól.
Használó
Születési éve: 1964
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: A főtengelyen található gumi ágyas ékszíjtárcsa 80000 km-ként szétesik. Gyári hibás volt a hidraulika szivattyú, 200000 km környékén bontottra cserélve, azóta jó. 250000 km-nél a kuplung kinyomó csapágy halt meg, ha már szét lett szedve, teljes kuplung generál, pedig a tárcsa még bírta volna sokáig.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: 400000 környékén elkezdtek töredezni a kisebb átmérőjű acél vízcsőcsonkok. Már kétszer folyt el ez miatt a hűtővíz.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: 150000 km-nél az egr szelep megadta magát, de a gyöngyösi "szakszerviz" olyan béna volt, hogy három hétig keresték a hiba forrását. Szinte mindent kicseréltek az üzemanyag ellátó rendszerben. Már a motort akarták megbontani, mire rájöttek, hogy hol a baj.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem