BMW 3-AS SOROZAT
Futott kilométer: 220 000 km
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
+: Imádtam a hátsókerék-hajtását, amíg nem lett egy Subaru a családban. -: Legjobban az értelmetlen vezérműlánc-megugrás hibát utáltam benne. 3 évesen 5mHUF-ért vettem, a jelenlegi értéke 1-1.5 mHUF között lehet, annyiért már egyszerűen nem éri meg eladni, úgyhogy valószínűleg a családban marad, amíg végérvényesen el nem pusztul.
Használó
Születési éve: 1969
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 6 alkalom
Meghibásodás leírása: E46 kombiról beszélünk. Nem emlékszem már mindenre, de az biztos, hogy idáig többe került az extra szerviz, mint amire számítottam. Igyékszem felidézni a bajokat. Egyszer én öltem meg a turbót (motor stop mielőtt kihűlt volna), turbócsere - azóta lomhább az autó, finombeállítás ide vagy oda. Egyszer csinált olyat, amire a mai napig nincs magyarázat: állítólag ugrott egyet a vezérműlánc és némi fémet darált a fogaskerekekből a motor belsejébe. Érzésre viszonylag gyorsan eszi a fékbetéteket is, pedig nem vagyok az a folyton satuzó vadállat típus. Rengeteget szenvedtem azzal, hogy a hátsó ablaktörlő forgató mechanikája addig koszolódott, míg a motor már nem volt képes tovább mozgatni a lapátot. A szerelőm szerint ez "természetes" és újra kell mindig zsírozni - szerencsére egyszer belefutottam egy szakiba, aki úgy megcsinálta, hogy azóta tökéletes. 5-6 éves korára az első fényszórók búrája annyira bemattult, hogy már zavart. Akkor cseréltem búrát, azóta megint látok vele éjjel is. 10 éves az autó, a jelen állapotában az alábbi dolgok kifogásolhatóak: - a szerelő szerint a kuplung 60%-os állapotú - a karosszéria a csomagtartó alján, valamint a kerekeknél rozsdásodik - sebváltógomb tetejéről lekopott a gyári fekete cucc (bőr?) - bal első ablakemelőben törött egy pöcök, ami miatt lefele nincs automata ablak, csak felfele - business rádió LCD-je a hőmérséklet emelkedésével egyre olvashatatlanabbá válik (állítólag típushiba) - jobb első hangfal kontakthibás (bár egy villamos szaki szerint ez inkább végfok lesz) - a hátsó ablakmosótartály sapkája törött, fogalmam nincs, hogy volt képes eltörni - elég büdös a kipufogógáz, lehet, hogy ebből katalizátor csere lesz nemsokára 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Egyszer hagyott cserben (turbó pusztulat), de az az én saram, semmiképp nem az autóé.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 300000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem