BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 220 000 km

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

+: Imádtam a hátsókerék-hajtását, amíg nem lett egy Subaru a családban. -: Legjobban az értelmetlen vezérműlánc-megugrás hibát utáltam benne. 3 évesen 5mHUF-ért vettem, a jelenlegi értéke 1-1.5 mHUF között lehet, annyiért már egyszerűen nem éri meg eladni, úgyhogy valószínűleg a családban marad, amíg végérvényesen el nem pusztul.

Használó

Születési éve: 1969

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 6 alkalom

Meghibásodás leírása: E46 kombiról beszélünk. Nem emlékszem már mindenre, de az biztos, hogy idáig többe került az extra szerviz, mint amire számítottam. Igyékszem felidézni a bajokat. Egyszer én öltem meg a turbót (motor stop mielőtt kihűlt volna), turbócsere - azóta lomhább az autó, finombeállítás ide vagy oda. Egyszer csinált olyat, amire a mai napig nincs magyarázat: állítólag ugrott egyet a vezérműlánc és némi fémet darált a fogaskerekekből a motor belsejébe. Érzésre viszonylag gyorsan eszi a fékbetéteket is, pedig nem vagyok az a folyton satuzó vadállat típus. Rengeteget szenvedtem azzal, hogy a hátsó ablaktörlő forgató mechanikája addig koszolódott, míg a motor már nem volt képes tovább mozgatni a lapátot. A szerelőm szerint ez "természetes" és újra kell mindig zsírozni - szerencsére egyszer belefutottam egy szakiba, aki úgy megcsinálta, hogy azóta tökéletes. 5-6 éves korára az első fényszórók búrája annyira bemattult, hogy már zavart. Akkor cseréltem búrát, azóta megint látok vele éjjel is. 10 éves az autó, a jelen állapotában az alábbi dolgok kifogásolhatóak: - a szerelő szerint a kuplung 60%-os állapotú - a karosszéria a csomagtartó alján, valamint a kerekeknél rozsdásodik - sebváltógomb tetejéről lekopott a gyári fekete cucc (bőr?) - bal első ablakemelőben törött egy pöcök, ami miatt lefele nincs automata ablak, csak felfele - business rádió LCD-je a hőmérséklet emelkedésével egyre olvashatatlanabbá válik (állítólag típushiba) - jobb első hangfal kontakthibás (bár egy villamos szaki szerint ez inkább végfok lesz) - a hátsó ablakmosótartály sapkája törött, fogalmam nincs, hogy volt képes eltörni - elég büdös a kipufogógáz, lehet, hogy ebből katalizátor csere lesz nemsokára 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Egyszer hagyott cserben (turbó pusztulat), de az az én saram, semmiképp nem az autóé.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 300000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem