BMW 5-ÖS SOROZAT

Futott kilométer: 300 000 km

Vegyes fogyasztás: 11.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

2011-ben jutottam hozzá egy 1995-ös év végi BMW e34 520i sedan-hoz kék színben. 150 lóerő kézi öt sebességes váltó. Nem egy veszedelmes gép, de cserébe strapaíró. Mikor hozzájutottam akkor sok rozsda volt rajta, és szinte az összes típushiba kis is jött rajta. De nem zavart megcsináltam amit tudtam. Nekem nagyon tetszik, bár sok embernek már kicsit régies az első kerek lámpák miatt. Fantasztikus gép. Soha nem hagyott cserben, pedig nincs kíméletesen használva. Sok barátom nem is érti hogy hogyan bírja ezt ki. Nagyon jó vezetni még így öregen tele hibákkal is. A differenciálművet eltörtem és így került bele a sperr amivel élmény vizesen autózni. Aki nem egy tapasztalt sofőr azt könnyen megvicceli az autó. Fogyasztása elég változó. Láb függő 7-23 liter. De átlag olyan 12-13 liter. Főleg városban használom. Legnagyobb megoldatlan hiba az autóval az olajfogyasztás. 700km-1liter olaj. A magas fordulatszám tartományban való használat biztos közrejátszik. A kuplung nagyon érdekes lehet benne, mert egyszer megégettem és még most is működik. Nagyon strapabíró autók ezek. Aki még nem vezetett valamilyen erős Bmw-t annak sürgősen be kell pótolnia a hiányt. Sokan úgy tartják hogy a Bmw -k nem jó autók. De én szerintem a legjobbak. Legalábbis a régebbi típusok biztosan. Azért lehet velük baj mert aki megvesz egy 2000 év előtti bmw-t az csak hajtja és nem szervizeli (tisztelet a kivételnek), és úgy gondolják hogy nem is kell mert a kocsi nem jelez a végsőkig kitart és megy. Szóval jó kocsik csak nem törődnek velük. A fogyasztás szokott lenni még probléma. Szerintem nem esznek sokat ahhoz képest hogy nehezek erősek és hátul hajtanak ! Na meg persze az is szokott gond lenni a bmw ellenzőknél hogy télen veszélyes, meg elakad. Főleg azok panaszkodnak akik nem tudnak vezetni, az ne vegyen bmw-t és még azok akik az új gumi árát inkább beletankolják. Ha van rajta új téli gumi akkor elmegy bárhol. Szóval nagyon jó autók, persze csak akkor ha hátsókerék meghajtású, szívó benzines, és kézívátlós. (ja és még csak annyit, hogy így 18 évesen jobban gyorsul százra mint gyárilag újonnan. csak annyi a változtatás hogy nincs rajta hátsó dob. gyári adat 0-100km/h 10.6s most 9.6s) üdv mindenkinek. csak a BMW:)

Használó

Születési éve: 1992

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 14 liter

Fogyasztás országúton: 9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 11.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom

Meghibásodás leírása: Saját hibából történt alkatrész hibásodás. Saját hibából kisebb baleset, és elemcsere.Leírás: Hihetetlen, de igaz. A differenciálműben kettétört egy fogaskerék, és még úgy is mozgásképes maradt az autó. Balatont is megjárt, bár mondjuk hazafelé az ugráló fogaskerékdarab kiütötte a differenciálmű házát és elfolyt az olaj, de így is hazament. Csodálatos egy szerkezet a BMW. Nagyon értenek hozzá a Németek.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 60000 Ft. Leírás: Szerencse Bmw és elég szép. Manapság is megállja a helyét. Az autószerelők is máshogy kezelik mint egy átlagos autót. Jobb érzéssel megyek szervizbe így, emberbe vesznek.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Volt több ilyen is de az azért nem ment egyből, mert otthon szereltem. A szervizben egyből megcsinálták az aktuális hibát.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem