MAZDA 6
Futott kilométer: 30 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.8 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
minden / kivéve fék
Használó
Születési éve: 1962
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? lusta
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 7.5 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 30ezer km-es, 11 hónapos Mazda6-osomat szinte csak az M6-oson használom, ám néhány hete egy felelőtlenül előző, elém hajtó kamion miatt 130-ról való hirtelen lefékezés után rázni kezdett a kormány, de csak fékezéskor és csak 100-130 között. A rendkívül szakszerű szervíz vizsgálat során kiderült: elgörbült(!) a féktárcsa (ezek szerint csak egy nagyobb fékezésre van hitelesítve?), mert a modell tömegéhez nem passzol a tárcsa (vélik a szerelők), sőt nem is első eset a szervízben, ámde garanciális cserét ne várjak, mert a Mazda Motor Hungary szerint nem volt még elég sok reklamáció. Ennek ellenére a szervízesek garanciális cserét javasoltak, amit a MMH kapásból elutasított: "A féktárcsa kopó alkatrész, olyan hosszú az életttartama, ahogyan használják". Amúgy mind a(gyári eredeti)fékbetétek, mind a féktárcsák rendkívül megkímélt állapotúak, berágódás mentesek. Ez a harmadik Mazdám, egyiknél sem kellett soha féktárcsát cserélnem, tizenöt éve nem volt se cascos se kötelezős balesetem. Persze tovább próbálkoztam, ismételten megkerestem a MMH-t, de arra hivatkoztak, hogy a típus "rendelkezik mind európai mind magyarországi jóváhagyással". Most már csak az a kérdés, a legközelebbi komolyabb fékezésnél ismét "csak" elgörbül a tárcsa - vagy inkább rohanjak bele az előttem fékezőbe?? 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 150000 Ft. Leírás: 30ezer km-es, 11 hónapos Mazda6-osomat szinte csak az M6-oson használom, ám néhány hete egy felelőtlenül előző, elém hajtó kamion miatt 130-ról való hirtelen lefékezés után rázni kezdett a kormány, de csak fékezéskor és csak 100-130 között. A rendkívül szakszerű szervíz vizsgálat során kiderült: elgörbült(!) a féktárcsa (ezek szerint csak egy nagyobb fékezésre van hitelesítve?), mert a modell tömegéhez nem passzol a tárcsa (vélik a szerelők), sőt nem is első eset a szervízben, ámde garanciális cserét ne várjak, mert a Mazda Motor Hungary szerint nem volt még elég sok reklamáció. Ennek ellenére a szervízesek garanciális cserét javasoltak, amit a MMH kapásból elutasított: "A féktárcsa kopó alkatrész, olyan hosszú az életttartama, ahogyan használják". Amúgy mind a(gyári eredeti)fékbetétek, mind a féktárcsák rendkívül megkímélt állapotúak, berágódás mentesek. Ez a harmadik Mazdám, egyiknél sem kellett soha féktárcsát cserélnem, tizenöt éve nem volt se cascos se kötelezős balesetem. Persze tovább próbálkoztam, ismételten megkerestem a MMH-t, de arra hivatkoztak, hogy a típus "rendelkezik mind európai mind magyarországi jóváhagyással". Most már csak az a kérdés, a legközelebbi komolyabb fékezésnél ismét "csak" elgörbül a tárcsa - vagy inkább rohanjak bele az előttem fékezőbe??
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem