PEUGEOT 406
Futott kilométer: 126 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
2. autóként tartották üzemben mikor hozzám került. A napi használat során, közel 30.000 km után jöttek elő az egyes kopó alkatrészek elöregedésével járó problémák. Így a futómű és a fékrendszer is teljes felújításon esett át, a gyári minőséggel megegyező alkatrészekkel. A vízhűtő az szó szerint elrohadt az évek során így cserére szorult. Egyéb mechanikai problémák nincsenek az autóval. Minden 8-10000 km futás után karbantartáson esik át az autó, ami dokumentálva van egy vezetett szerviz füzet által. Amit kicsit hiányolok, hogy az első ülőfelület (bőr belsővel rendelkezik) kissé rövidre sikeredett és nincs kellő combtámasz (átlag magasságom van). Kormányoszlopon található rádióvezérlő és a tempomat karja kissé zavaró lehet ki és beszállásnál illetve irányváltásnál. Szerintem elég agyatlan módon van elhelyezve... A motornak erőteljes diesel hangja van, de ezt az utastérben annyira nem lehet érzékelni. Egy alsó motorvédő burkolattal lehet csillapítani a külső zajt. Ajtókárpit viszont nagyon gyatra minőség. Összességben: Autózható hosszabb távon is, jó úttartással bír. A motor megbízható nem túl magas fogyasztással. Csomagtér elegendően tágas. Az elektronika gyengeségétől eltekintve nem rossz kis autó a korához és a kategóriájához mérten.
Használó
Születési éve: 1974
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 27000 Ft. Leírás: Eddig... Az ülésfűtés relé, gyakorlatilag elolvadt. Az óracsoport önálló életet él, ez állítólag típus betegség. Nem működött a lámpa állító motor és a tükörállító, nem kapott delejt. :) A szélvédő mosó motorja berohadt, cserélni kellett.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem