FIAT BRAVO

Futott kilométer: 91 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A gépjárművet 3. tulajként nyüstölöm. Tökéletesen elégedett vagyok vele, a kötelező szervizeken kívül nem volt mással még dolgom eleddig szerencsémre. Az autó jól van összerakva, viszonylag dinamikus ami egy ekkora motortól elvárható. Nem értem miért akarnak egy ilyennel versenyezni de mind1, akit zavar hogy lealázza egy skoda az vegyen azt. A fogyasztása teljesen megfelelő, ami vegyes használat mellett kb 6-6,5 liter átlagban. Ha csak városjárása használjuk sajnos ez jóval feljebb mehet de még úgy is egy tank benzinnel el lehet vele evickélni 6-700km-t. Hűtő fűtő berendezés jól szuperál.Digit klíma szépen is néz ki amennyire ezt lehet értékelni. A kaszni nagyon eltalált annak aki szereti a gömbölyded formákat és a mesterien megmunkált íveket, aminek a parkolásnál hátrányai jelentkeznek csak. A parkolóban viszont szépen mutat. A belső tér is igényesre sikeredett a pénztárcához mérten. Azért amit kifizetünk szerintem sokkal többet kapunk mint egyes márkáknál. Olasz mivoltja révén ez el is várható. A hátrány a kilátásban valamint a belső térben a kis tároló rekeszek, hiánya és a meglévők mérete miatt bosszantó csak. Sok mindent nem lehet velük kezdeni, vannak jelző értékű kis bemélyedések, de a manapság divatos nagyképernyős telefonnak inkább vegyen mindenki egy tartót:) máshova nem fér el. Az ember keze közelébe sem fér nagyon semmilyen innivaló. Ha nincs könyöktámasz, mely el tud nyelni egy félliteres flaskát akkor csak a mellettünk lévő ülés használható üvegtárolásra. Ez szerintem elég nagy hátrány, de mindenhez hozzá lehet szokni, és itt jegyezném meg, aki tud vegyen olyan Bravo-t melyben a kartámasz benne van kényelmi szempontból elengedhetetlen. A kerekek és felnik és felfüggesztések területén nem tudok sok mindent írni mert baromira nem értek hozzájuk, annyira okoskodni meg nem akarok. Az legeslegelső gyárilag felrakott garnitúra nyári gumit én cseréltem le 85e kilométrnél. Tél előtt kikuzátam a nyárit és tél végével vettem rá újakat. Aztán a futóművet is beállítattam, mert sajnos volt egy (ez nem biztos h pontos) külső gömb összekötő valami izé ami elhasználódott a csodás utainknak köszönhetően aminek összege 3-4 forint volt. Igaznádiból nem okozott problémát csak a hangja, mely enyhe kopogást hallatott. De erre megint csak azt tudom mondani, hogy olasz. Vannak hibái és kész. De szerethető ezekkel együtt is. Aki családi autót keres ami még ráadásul szépen is össze van pakolva kívül belül annak ajánlani tudom, aki gyorsulni akar, annak nem. az 1.4 90Le nem erre való. Eljuttat Aból Bbe kényelmesen 4embernek is ha nem xtra méretekkel rendelkeznek. Csomagtartó elégséges, fér bele minden ami kell, néha még több is. Én pozitív értékelést tudok mondani 15e km után lassan 1 év alatt és 90 összkm függvényében.

Használó

Születési éve: 1985

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.5 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem