NISSAN PRIMERA
Futott kilométer: 157 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.2 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
A hátsó futómű működése hallható volt mindig. Végig vadmacskaként viselkedett. Elég fürge ahoz, hogy a veszélyes helyzetekből kitudjon az ember menekűlni vele. A hegyvidéki téli utakkal még március 15.én is megbirkózott ESP ki-be kapcsolgatással. A legszélsőségesebb időjárásban is egykedvüen indult, ment és tette a dolgát. Megemelem a kalapom előtte!
Használó
Születési éve: 1959
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9 liter
Fogyasztás országúton: 6.8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Nem engedtem mást hozzányúlni!Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: elkopott a sluszkulcs
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Hála Istennek, mert piszok bonyorult egy autó. Beszereztem hozzá egy szervizkönyvet pdf formátumban, mert ethanol komputert akartam bele szerelni. Ennek az eco és a sport fokozata nagyon jó hatást gyakorolt a fogyasztásra benzines üzemben. Etanolt már nem tankolok, gazdaságtalanabb mint a benzin. Rendkívül logikus és átlátható, de hatalmas rendszer rengeteg érzékelővel és egyéb kütyüvel. Az ember azt hinné, minél bonyorultabb, annál inkább elromlik, ez az AUTÓ nem. Azért nem vennék mégegyszer ilyet, mert nincs utódja.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem