MAZDA XEDOS 6
Futott kilométer: 335 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
ha jó állapotú belezúgaz ember és nem akar kiszálni belőle. ha leharcolt írtózatosan drága és utálnivaló.
Használó
Születési éve: 1977
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 8 alkalom
Meghibásodás leírása: ha valaki ilyen autót szeretne (amit nem csodálok) kizárólag makulátlannak tűnő és bevizsgált gépet vegyen. nagyon sokat szét gyilkoltak és biztosítóztak (leginkább a v6-osokból) és ha ilyennel találkozik az ember messze fusson. én megjártam vele. elképesztően drága alkatrészeket igen borsos áron szerelik be a hozzáértők. és mivel igen komplex szerkezet, ha valami elromlik rajta várható a lavina további szervíz tekintetében. én nem hittem a rémtörténeteknek. 350.000-ért vettem és mire rendbe raktam még 900.000 körül kellett költenem rá. (kasztni-alváz, futómű, kormánymű, motor, elektromosság sorrendben) DE! amikor készen lett és elfogadtam a ényt hogy kirabolt az autó, úgy kezdett viselkedni mint egy mai luxusgép. zseniális élményautó, zéró probléma. leírhatatlan. aki eddig utazott benne vagy vezette, döbbent arcal nyugtázta tuti helyre került. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: még akkor sem hagyott cserben mikor vérzett a torka.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 140000 Ft. Leírás: Motornál:generál, gyűrű hidrotőke stb futómű: összes szilent és kerék csapágy, stabpálca első lengőkarok, főtengely alváz: hegeszteni kellett itt-ott alváz és üregvédelem hátsó sárvéfő ívek cseréje. nehéz volt kideríteni de a vele egykorű 626 mazdáé jó hozzá, mert xedoshoz nem gyártanak javítóívet. Kormány: kormányszervó szétrepedt, felújítottat vettem mert az új 95.000 Fékek: bal hátsó fékmunkahenger eldurrant. tárcsa és pofa csere 4keréken. újra foncsolozott lámpatestek vannak mert ennyi idős korra már lemattultak és szinte semmit nem láttam sötétben
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: jó a dokumentáció hozzáférése de érdemes mazdaszakit vagy ha jobban el van eresztve az ember szakszervízt keresni mrt nem szokványos szerkezet. a mazdafórumon jókat tudnak javasolni.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem