OPEL ASTRA F

Futott kilométer: 247 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nézőpont kérdése, hogy jó vagy rossz-e ez a kétségkívül legendás autó. Nyilván vannak rosszabb példányok és ki lehet fogni jót is. Ki lehet fogni olyat ami eszi az olajat és olyat ami takarékosabb, olyat ami benzinfaló és olyat ami 6 literrel elmegy. Lehet itt szidni utálni, de lehet imádni is. Egy biztos: törődni kell vele. Nincs olyan autó amely törődés nélkül hiba nélkül tökéletes állapotban parádézik. Ha az ember megcsinálja a kötelező szervizeket, kicseréli az olajat az előírt km-ek megtétele után, kicseréli a szűröket és minden alkatrészt időben lecserél, akkor ennek az autónak semmi baja nem lesz az ég világon. Az meg aki húzza a cserét és közben még hajtja is mint állat aztán meg beírja ide hogy szar meg utálta, annak meg gratulálok. Nem egy álomautó az tény, de a célra megfelel. Hoz-visz, visz-hoz teszi a dolgát. Ápolni kell kívül belül és akkor még szép is marad. Első autónak tökéletes. Lehet nem egy csajozóverda, de a lehetőség adott, hogy olyan autó legyen amit megbámulnak az utcán. Annyi az egész kocsi titka, hogy törődni kell vele. Az enyém sem hibátlan mégis szeretem. Első futómű nem tökéletes, bal első kerékívnél nagyonpicit rozsdás de ezek mind olyan problémák, amik orvosolhatóak odafigyeléssel. Ezen kívül nincs benne klíma, nincs elektromos ablakemelő, fűthető tükör, csak vezetőoldali légzsák van benne, sőt a szervó is hiányzik. Mégis szeretem. Meg ugye ami nincs az nem is romlik el :) A fogyasztása sem a legacélosabb, de van még rajta mit javítani természetesen és ezek nyár végén javítva is lesznek, de addig sajnos nincs rá keret. Úgy gondolom akinek olcsón fenntartható jó autó kell, az nyugodtan vegyen F Astrát, de előtte mindenképpen nézzen meg párat és mérje fel az állapotukat, mert bele lehet futni nagyon trágya darabokba is. Összességében egy jól eltalált konstrukció, de egy G Astrát tervezek következő autónak...

Használó

Születési éve: 1993

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Miután megvettem az alábbiakat kellett cserélnem: - Hátsó spirál rugók - Hátsó fékpofák, fékdobok, fékmunkahenger - Kézifék bowden - Szeleptömítés (folyt az olaj) Ami még hátravan: - Első - hátsó lengéscsillapítók (még nem vészes, ráér) - Első spirál rugók (ez sem vészes) - Első trapéz gömbfej - Vezérműszíj csere - Olajcsere 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 38000 Ft. Leírás: A hátsó fékszett rendbehozatala rugókkal együtt 38.000 ft-ból jött ki, munkadíjjal együtt :) Szerintem kifejezetten olcsón jöttem ki belőle.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem