VOLVO 460
Futott kilométer: 199 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Legjobban az tetszik talán hogy ez egy igazi Volvo, és erre mindíg is vágytam. Tetszik a megjelenése az hogy elég alacsony, és elég kocka, az enyém szürke metál fényezésű , és ez a szín különösen jól áll ennek a modellnek. Elegáns de fiatalos, kocka de nem ódivatú. Kellően nagy fara van ami nagy csomagteret is jelent, de kicsi a nyilás így nagyobb tárgyakat egyben nehéz bepakolni és a parkolást sem könnyíti- uyganakkor jól néz ki :-) Kicsit sok a műanyag (diszléc, kösuzüb védő , stb.) ezeket nem kedvelem annyira, könnyen fakulnak bár a szürke fényezéssel jól harmonizál. Sok az elektromos hiba, nagyon szeszélyesek az ablakemelők, a központi zár, a visszajelző lámpák. Van hogy félévig valami nem működik aztán magától helyre jön, sajnos a duda esetén ez probléma mert vészhelyzetben is kihagyhat. A beltér nagyon kellemes elég 80-as évek a műszarfal kissé repülős de nekem ez tetszik. A műanyagok közül van ami kiváló van ami elmegy, kissé zörög a műszerfal de ez nem zavaró. A plüss kárpit remekül tartja magát , nincs kopás , nincs szakadás. Elől két hatalmas fotel hátul már szűkösebb a hely, de ott sem a lábtér inkább széltében hárman már szoronganak. Az autó egyébként meglepően alacsony, nekem ez nem probléma de az 180 feletti haverjaim rendre súrolják a tetőkárpitot. Ami ttényleg nem szeretek talán a fogyasztás számomra ez megleőpen magas, pedig nem hajtom ki, bár tény hogy még félig sem tudtam soha tankolni. A váltónál elég hosszúak a fokozatok szereti ha kihuzatom rendesen mielőtt kapcsolok. Városon kivűl mértem már 7,2 es fogyasztást is, ami elfogadható. Vezetési élményt tekintve ez egy Volvo és én nyugis autóra is vágytam, nem szakít de egyenletesen szépen megy, hangulatos vezetni, szép belőle a világ. Alkatrészárakat tekintve átlagos, mivel ez egyReanult motoros verda így a motorhoz is és egyéb elemekhez is gyakran kompatibilis a Renault alkatrész, természetesen nem mindenhez, de nem vészes. Jelenleg kopog az első futómű de még ez sem olyan nagyon zavaró illetve zúg kanyarban az egyik hátsó kerékcsapágy. Mivel csak eg yéve vagyok tulajdonosa mást nem mondhatok egyenlőre remek autónak tartom. 10 féle autót vezetem már egyedül eg ymerci vette fel a versenyt. Könnyű a váltó remek a kuplung elég hosszu útja van amit én szeretek,és nagyon csendes a motor. Az apró elektronkus hülyéskedésen kívül s magas fogyasztástól eltekintve , én imádom az autót, nincs belőle őrült sok, kellemesen kocka, kényelmes menettulajdonságokkal, és egy igazi Volvo. 1 éves napi használat után isminden ajtózárás é snéhány méter megtétele után hátra fordulok és megcsodálom. Szerintem vagány.
Használó
Születési éve: 1984
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem