VOLVO 460

Futott kilométer: 199 000 km

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Legjobban az tetszik talán hogy ez egy igazi Volvo, és erre mindíg is vágytam. Tetszik a megjelenése az hogy elég alacsony, és elég kocka, az enyém szürke metál fényezésű , és ez a szín különösen jól áll ennek a modellnek. Elegáns de fiatalos, kocka de nem ódivatú. Kellően nagy fara van ami nagy csomagteret is jelent, de kicsi a nyilás így nagyobb tárgyakat egyben nehéz bepakolni és a parkolást sem könnyíti- uyganakkor jól néz ki :-) Kicsit sok a műanyag (diszléc, kösuzüb védő , stb.) ezeket nem kedvelem annyira, könnyen fakulnak bár a szürke fényezéssel jól harmonizál. Sok az elektromos hiba, nagyon szeszélyesek az ablakemelők, a központi zár, a visszajelző lámpák. Van hogy félévig valami nem működik aztán magától helyre jön, sajnos a duda esetén ez probléma mert vészhelyzetben is kihagyhat. A beltér nagyon kellemes elég 80-as évek a műszarfal kissé repülős de nekem ez tetszik. A műanyagok közül van ami kiváló van ami elmegy, kissé zörög a műszerfal de ez nem zavaró. A plüss kárpit remekül tartja magát , nincs kopás , nincs szakadás. Elől két hatalmas fotel hátul már szűkösebb a hely, de ott sem a lábtér inkább széltében hárman már szoronganak. Az autó egyébként meglepően alacsony, nekem ez nem probléma de az 180 feletti haverjaim rendre súrolják a tetőkárpitot. Ami ttényleg nem szeretek talán a fogyasztás számomra ez megleőpen magas, pedig nem hajtom ki, bár tény hogy még félig sem tudtam soha tankolni. A váltónál elég hosszúak a fokozatok szereti ha kihuzatom rendesen mielőtt kapcsolok. Városon kivűl mértem már 7,2 es fogyasztást is, ami elfogadható. Vezetési élményt tekintve ez egy Volvo és én nyugis autóra is vágytam, nem szakít de egyenletesen szépen megy, hangulatos vezetni, szép belőle a világ. Alkatrészárakat tekintve átlagos, mivel ez egyReanult motoros verda így a motorhoz is és egyéb elemekhez is gyakran kompatibilis a Renault alkatrész, természetesen nem mindenhez, de nem vészes. Jelenleg kopog az első futómű de még ez sem olyan nagyon zavaró illetve zúg kanyarban az egyik hátsó kerékcsapágy. Mivel csak eg yéve vagyok tulajdonosa mást nem mondhatok egyenlőre remek autónak tartom. 10 féle autót vezetem már egyedül eg ymerci vette fel a versenyt. Könnyű a váltó remek a kuplung elég hosszu útja van amit én szeretek,és nagyon csendes a motor. Az apró elektronkus hülyéskedésen kívül s magas fogyasztástól eltekintve , én imádom az autót, nincs belőle őrült sok, kellemesen kocka, kényelmes menettulajdonságokkal, és egy igazi Volvo. 1 éves napi használat után isminden ajtózárás é snéhány méter megtétele után hátra fordulok és megcsodálom. Szerintem vagány.

Használó

Születési éve: 1984

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem