AUDI A6

Futott kilométer: 280 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

A bőr borítások (ülés, kormány, váltó), mivel nem tartottam karban őket, és a mediterrán vidéken gyakran iszonyú meleg tudott lenni a kocsiban, és ugyebár tűzött rájuk a nap is, így azok már nincsenek túl jó állapotban. Az Utastérre jó-t választottam feljebb, de mert figyelembe vettem hogy milyen idős autó, amúgy a mostani állapota Átlagos lenne. A felső panel ahol a lámpa van középen és a tetőablakot lehet állítani, nem túl jól van rögzítve még eredetileg sem, azzal sok bajom volt amíg nem sikerült jól rögzíteni házilag, anélkül hogy látható lenne. Továbbá a központi zár pumpája felmondta a szolgálatot. Azt hiszem ennyi is az autó eredendő hibája, az összes többi emberi mulasztás miatt lett. Vagy szimplán az autó és az anyagok elöregedése a baj, de jó anyagokból van az autó nagyon, érződik hogy időtállónak tervezték, sehol nem rohad a karosszéria.

Használó

Születési éve: 1984

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 13 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Igazából egy ilyen idős kocsinál már nem meglepő, de szerintem nagyon jól tartja magát a korához képest. 3 alkalom csak körülbelüli érték.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Egyszer kölcsönadtam másnak, az nem rakta be sebességbe a leejtőn amikor leparkolt, a kézifék meg gyenge rajta, és legurult. Emiatt összetört az eleje, a szervizben meg egy kicsit összecsapták a munkát és a klímát rosszul rögzítették, ami később a rázkódástól leesett ami miatt meg a klíma vezetéke rányomódott a vezérműszíjra, ami átvágta egy idő után, emiatt elfolyt a hűtővíz. Helyszínen leszigszalagoztam, rögzítettem a klímát ideiglenesen és után töltöttem, így el tudtam menni egy szervizig. Igazából a legtöbb hiba a kocsin még mindig a kontár szervizesek miatt van. Hozzáteszem eddig Magyarországon mindig jó munkát végeztek a szervizesek, csak Olaszországban voltak ilyen rossz tapasztalataim. De ott volt olyan is hogy sima fékbetétcserénél valami cukros folyadékot, gondolom kólát ráöntöttek a digitális klíma irányítópultra, azóta ragadnak a gombjai és gyakran nem működik jól. A fékbetétek azért jók lettek, ami a fő, de az meg nem egy nagy eredmény...

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: Olaszországban történt hogy beesett a kuplung. Azt hittem csak a kinyomócsapágy, de a szervizben azt mondták hogy rossz hidraulikafolyadék volt beletöltve (ahhoz sosem nyúltam hozzá) és az szétmarta a gumitömítést valami munkahengerben. De végülis az egész váltót ki kellett cserélni mert azt mondta hogy botrányos állapotban van. Tényleg nem nézett ki szépen, de persze akkor láttam 16 éves kocsi kuplungját először. Így a végül 700 euró volt a javítás, új váltóért, és kivételesen olaszként ő nagyon jó munkát végzett. €700 akkoriban kb 200ezer forint volt. A szervízből egy barát hozta el a kocsit mert nem értem rá, és ő nem húzta be a kéziféket leparkolásnál, ami miatt először tört meg a kocsi eleje és egyáltalán is. És 1700 eurót húztak le róla a szervizben, amire a barátságunk ráment sajnos, hisz szívességet tett de elcseszte. Rossz szituáció volt nagyon.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem