AUDI 80
Futott kilométer: 300 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.1 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Eleinte sokban volt, de azóta realizálódott a helyzet. Tetszik az igénytelensége, a normális esetben kicsi szervízköltsége, fogyasztása. Tágas utastér, relatív kényelmes is. Anno működő extrák.
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 5.8 liter
Fogyasztás országúton: 4.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.1 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom
Meghibásodás leírása: Eleinte rengeteget kellett javítani, de egy idő után abbahagyta. Kuplung rendszeresen visszatérő probléma volt. Egyre nehezebb alkatrészt találni hozzá, ami normális minőségű. Végül is 8 év alatt a vételárral együtt kb 1M ft-ban van, a vételár 400e ft volt. Alapvetően igénytelen, kis költségű autó. Sajnos a vételkor felültettek kicsit, így a bekerülési költség tetemes része az első 1-1,5 évben keletkezett. Ja, és ami elgondolkodtató: tavaly január óta valószínűleg hengerfejes, de lehet hogy csak gátrepedéses, én már nem akartam ilyen szinten javíttatni, és azóta így használom. Télen sem volt gond vele - utcán parkol - indul, megy pöfög. Melyik modernebb autóval lehet ezt így megcsinálni? Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 180000 Ft. Leírás: Ebben van a kuplung szett csere is az aktuális olaj szűrők cseréjével, szilentek, gömbfej kormányösszekötők, talpas, stb. majdnem minden ami a futóművel kapcsolatos.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem