VOLKSWAGEN GOLF IV

Futott kilométer: 180 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

első autóm, kezdő jogsis voltam, fél év alatt beleraktam 10.000ret, volt már benne 170ezer a vételnél, és csak csapágyakat kellett cserélnem rajta, egy komolyabb riasztót kivetetnem, mert fölöslegesen leszívja az akksim télen, és egy zsírúj VARTA akksit kellett bele vennem... ezenkívül szűrők/olajcsere, és ennyi... lassan a jobb első ablakemelő cserés lesz, mer nagyon nyöszörög kuplungtárcsám is eléggé kopott, de a kinyomócsapágy rendben van.. biztos valami balfék vezette / vagy nő (má' elnézést) még elmegy egy 10ezret vele... én nem tudom ti hogy vezettek vele, de városban 2 ezernél elváltok, utakon 2, 2.5, 3 attól függ mennyire sietek... ha előzök 4 ezerig mehet 3.3 nál van a legnagyobb nyomatéka.. és így városon kívül 5.7-5.8-at eszik 5ösben folyamatos 100-110el , városban nagyon max 7.5, de nagyon nehezen viszem 7 felé is pedig nem gurulgatok sehol a kocsi teljesen megbízható, és meglátszik hogy német, fékek kítűnőek, a futómű nem magyar utakra van.. szegény 75lós 1.4 nem egy versenygép, de ha sietnie akarok vele, akkor odaérek.. klímával még lassabb, na meg ha bent ülünk 4en... 205/215-s gumikon tapad a kanyarokba ahogy tud, élmény vezetni, ha sokkal olcsóbb lenne a benzin ár, azt mondanám csak 1 nagyobb motor kéne bele / jobb váltóval , és teljesen tökéletes a családnak van még egy Opel Vectra C-je GTS (1.9jtd) (jóval gyengébb úttartás), és egy E60 BMW-nk is van, de az egyáltalán nem ugyanaz az árkategória... össze se hasonlítom, nem lenne fair, pedig a golfom szerethetőbb :)) ha az ember figyel rá, és az vezeti aki tud is vezetni, kicsit is ért hozzá, akkor nem érheti meglepetés a motorban most van 180.000, folyamatos szervizzzel semmi gond vele, jól eszik, és olajat sem eszik, egy cseppet sem télen tökéletesen lehet vele közlekedni (főleg keresztbe >) a legjobb) 3-4 miliméteres gumikon túléltem a telet, úgy.. hogy meg se csúsztam ahol nem akartam, 126Nm-t könnyű irányítani, főleg ilyen remek úttartással biztonságáról nem is mondok semmit.. eleve ez volt az egyik főok, amiért ezt választottuk, hogy 5x nagyobb esélyeid vannak a túlélésre ha ebben ülsz, és nem egy Suzuki Swiftben másrészt meg, a Golf az Golf... ami nem tetszik benne? hát kevés dolog van, de az egyik az 5 sebességes váltó... kérem egy 1.2es benzines Fiat Puntoba is raktak már 6.at, akkor ebbe a nagy német mérnökök miért merészeltek? főleg a fogyasztásnak tenne jót.. mert így nem autópályára van kitalálva, de aztán lehet hogy ők jobban tudják a másik dolog ami nem tetszik, hogy az ajtók elég nehezek, ezért rosszabb utakon meg is szólalnak... na meg a műanyagok is, de mindenre van megoldás, 11 éves autóhoz képest.. teljesen tökéletes, nem lehet összetéveszteni egy Renault Megane-al... nem egy kategória az autó azonos évjáratban összességében ezt már lehet nevezni autónak, minden tekintetben

Használó

Születési éve: 1993

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 5.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: a hülye riasztó mindig leszívta az akksim, aztán rájöttem h felesleges... ha valakik kinézik az autódat, akkor bármikor bárhogy feltörik, nem létezik törhetetlenség 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem