VOLKSWAGEN POLO III
Futott kilométer: 200 712 km
Vegyes fogyasztás: 8.6 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Kényelmes, csendes utastér, erőteljes klíma és izzasztó fűtés, óriási csomagtartó. Hátul a lábtér szűkös lehet, ha magasabb ember is ül az autóban. Jók a felhasznált anyagok, nem nagyautós minőség, de némi ápolással sokat kibír, és nem öregszik gyorsan. Ha nem volt törve az autó, akkor csak kevés dolog zörög az utastérben. A hátsó szélvédő fűtése kiváló, a legnagyobb hidegben is hamar leolvad a jég. Az első zárak viszont befagyhatnak, hiába olajozza az ember. Nem túl elegáns dolog a hátsó ülésről előremászni... Vezetni jó, a váltó nagyon pontos, kellemes, ha jó állapotban van. A motor erős, bár nagy fordulaton kicsit hangos és 100 fölött már a hatodik sebességért kiabál - sajnos hiába, mert csak ötgangos a váltó :) Ez a motor a rogyásig pakolt autót is szépen viszi, még nagyobb sebességnél is, de nem is egy éhezőbajnok. A rugózás inkább kényelmes, mint sportos, de kanyarban is stabil az útfekvés, viszont nagy tempónál bedől rendesen. A szilentek cseréje sokat dobhat a komforton. A kormány kissé nehéz a mai autókéhoz képest, de a szervótlan társaihoz képest még ez is igazi megváltás. Hátrány a kocsi méretéhez képest óriási fordulókör. A fék nagyon jól megfogja a kocsit, pedig hátul csak dob van(pl. a régi Swiftéhez képest kifejezetten harapós). Összességében jó vétel, és viszonylag jól tartja is az árát. Az elektronika lehetne jobb is, de azért korántsem olyan tragédia, mint a francia autókban. Az alkatrészárak szerintem kifejezetten magasak, ha újakat veszünk, ráadásul nem gagyit.
Használó
Születési éve: 1984
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.9 liter
Fogyasztás országúton: 7.8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 6 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Egyszer termosztáthiba, egyszer pedig a hátsó fék adta meg magát. Az autó levegős fékkel is egész jól lassul, de azért sokkal óvatosabban kell vezetni...Lerobbanás oka: elektromos rendszer több, mint 5 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A motor menetközben rendszeresen leállt, két szerviz sem tudott vele mit kezdeni, mert a hiba csak időnként jelentkezett. Kb 120000 ft-ot hagytam ott hiába, a hiba viszont még mindig fennállt. Végül némi nyomozgatás után én magam találtam meg a megoldást: egy 3000 ft-os tehermentesítő relét kellett cserélni, azóta hibátlan az autó.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 59000 Ft. Leírás: A kuplung már elég fáradt, lassan cserélni kell. Nem lesz olcsó...
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem