VOLKSWAGEN BOGÁR (KÄFER)
Futott kilométer: 85 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Az autó 12 éve van nálam, összességében nagyon szeretem. Aki ült már Bogárban, tudja, miről beszélek. A mai autókkal összehasonlíthatatlan kényelem szempontjából, de Bogarat nem is a kényelem miatt vesz az ember. Nagyon jó érzés vezetni (ami azért fizikai munka, míg megszokjuk...). Amit úgymond utálok benne, hogy nem téli autó. Párásodik, ami ráfagy a szélvédőre, mivel nincs ventilátoros páramentesítése, kívül-belül jeges a szélvédő. Ezen kívül tavaszra a krómozott lökhárítók, tükrök stb. rozsdásak lesznek, pedig garázsban áll az autó. Összességében szeretem az autót, sajnos most mégis az eladásán gondolkodom, mert kezd rozsdásodni, ha pedig felújíttatnám, sajnálnám télen is használni. Két autót pedig bárhogy is szeretném, de nem engedhetek meg magamnak.
Használó
Születési éve: 1979
Neme: no
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Nem emlékszem pontosan, kb. évente mindig viszem szervizbe, párszor fordult elő, hogy terven fül is vittem valami miatt. Az elején voltak gondok a motorral, de felújítás után megoldódott minden.Lerobbanás oka: motorLeírás: Közvetlenül a tervezett motorfelújítás előtt történt, másnap vittem volna szervizbe.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 300000 Ft. Leírás: A legdrágább egyértelműen a 2 hengerfej cseréje volt.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Valamiért senki nem jött rá, miért nem volt alapjárat és állt le folyton a motor. Aztán végül a trafócsere volt a megoldás. Nem volt annyira nagy összeg (20 e), és addigra tökéletesen fékeztem már bal lábbal is...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem