MAZDA B 2000
Futott kilométer: 369 200 km
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nemrég került a birtokomba ez a szürke tank:) Igazából egy stabil munkásautót kerestünk, amire felfér minden cucc.. Hát ez az. Egy fűnyírótraktor elfér a platón...Sajnos a 4x4 helyett csak 4x2-re futotta. A fogyasztását igazából még nem nagyon volt lehetőségem vizsgálni, eddig csak havat és sárt taposott, de a márc 14-ei dunántúli havazást végigcsinálta hiba nélkül, hátsó kerékkel plató súlyozás nélkül.. Egy kicsit elavult technika, viszont stabil, nincs minek elromlani benne. Az utastér hangos, főleg 90-100 felett. 100 felett instabil, nagyon oldalszélérzékeny, ez lehet a 15-ös nagykerekek illetve a platódoboz oka.. Nagyon eltalált a váltója, városban 40-es tempóig használható az 5. fokozat. Kicsit lomha a maga 65 lovával, viszont eddig mindenhova elértem vele. Sávváltásnál mindig van szabad hely vele... 4 személynek nagyon kicsi, talán, ha 4 japánt tennénk bele, elférnének. Mögém / 186cm, 100kg/ csak a gyerekülés fér el, vagy egy 150 cm alatti gyerek. A szervó inkább csak szük utcai parkolásnál hiány, a jól eltalált kormányműnél nekem nem hiányzik. A belseje egyszerű, minimáldizájnos, de minden a helyén van, ott, ahol keresné az ember. Csak a kézifék szokatlan, miután a kormány alatt jobb oldalon a középkonzol mellett van. Nagy lábúaknak hátrány, mert a cipő orra beleakad, illetve, aki meg van szokva a személyautós kézifék elhelyezéssel, annak okozhat néhány kellemetlen pillanatot, amíg megszokja. A fék kemény, de jól fogja a megpakolt kocsit is. Üresen pattog az úton, 3-4 mázsával a fenekén megjavul. Szokatlan volt még személyautóból átülve az, hogy az 1-es fokozatot nem nagyon kell használni, 2-ből lehet indulni. Megszokást igényel az is, hogy a plató miatt a kocsi fenekét nem érzékeli az ember, nálam, ha fenn van a doboz, csak tükörből lehet tolatni. Meg voltam ijedve a 65 Le-től, egy ekkora géptől keveseltem, de meglepően dinamikusan mozgatja a tekintélyes vasat. Féltem a hátsó kerék hajtástól is, főleg súly nélkül, előkerültek a ladás emlékeim... Eddig jól viselte a telet, elég havas-meredek utcában lakom, nem vallottam vele szégyent. Kicsit rozsdás, kopott, de teszi a dolgát rendületlenül. 1 hónapja vettem meg, 4000 km alatt nem volt gondom vele 1 defekt kivételével...
Használó
Születési éve: 1976
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem