VOLKSWAGEN POLO III
Futott kilométer: 164 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.2 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Tetszik a VW-re jellemző kiforrottság (kézre eső kapcsolók, stb. ha valaki ült benne, a többi VW-ben is ugyanúgy megtalál mindent elsőre). Az autó formája még mindig nagyon tetszik, sokan rákérdeznek még most is, mennyiért vettem, illetve eladnám-e nekik? A hátsóülések dönthetősége jól megoldott, sík felületet kapunk, így a 220 literes csomagtartó 1 köbméteresre növelhető, ami ráadásul jól pakolható. Szeretem így is, de ha újat vehetnék, akkor inkább kombit venném, és nagyobb motorral. Autópályán 115-120-as tempót kényelmesen tartja, és még marad benne erő az előzéshez. Viszont nem akarom széthajtani az autót, így nem erőltetem az 1,4-es motort a hosszútávú 130-as tempóval. 1,9-es motorral ez nem lenne gond. Utálom, hogy csak a távolsági fényszórónál van visszajelző ikon a műszerfalon, tompítottnál nincs. Igaz, gyújtást levéve figyelmeztető búgás jelzi a bekapcsolva felejtett fényszórót, de egyszerűbb lenne, ha a tompított fényszórónak is lenne visszajelző ikonja.
Használó
Születési éve: 1981
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 5.6 liter
Fogyasztás országúton: 4.8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 2x első fényszóró izzócsere 1x bal első ABS-jeladó csere 1x üzemanyag-szivattyú relé csere Fékpofa, féktárcsa, gömbcsukló csere (mind 1x) az eddigi utolsó, kötelező szerviz során történt. (Éljen a motorfék! :) )Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Eltömődött esővíz leeresztő miatt szétrohadt az üzemanyag-szivattyú reléje.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 25000 Ft. Leírás: ABS-jeladó cseréje
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem