VOLKSWAGEN POLO III

Futott kilométer: 164 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.2 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Tetszik a VW-re jellemző kiforrottság (kézre eső kapcsolók, stb. ha valaki ült benne, a többi VW-ben is ugyanúgy megtalál mindent elsőre). Az autó formája még mindig nagyon tetszik, sokan rákérdeznek még most is, mennyiért vettem, illetve eladnám-e nekik? A hátsóülések dönthetősége jól megoldott, sík felületet kapunk, így a 220 literes csomagtartó 1 köbméteresre növelhető, ami ráadásul jól pakolható. Szeretem így is, de ha újat vehetnék, akkor inkább kombit venném, és nagyobb motorral. Autópályán 115-120-as tempót kényelmesen tartja, és még marad benne erő az előzéshez. Viszont nem akarom széthajtani az autót, így nem erőltetem az 1,4-es motort a hosszútávú 130-as tempóval. 1,9-es motorral ez nem lenne gond. Utálom, hogy csak a távolsági fényszórónál van visszajelző ikon a műszerfalon, tompítottnál nincs. Igaz, gyújtást levéve figyelmeztető búgás jelzi a bekapcsolva felejtett fényszórót, de egyszerűbb lenne, ha a tompított fényszórónak is lenne visszajelző ikonja.

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 5.6 liter

Fogyasztás országúton: 4.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 2x első fényszóró izzócsere 1x bal első ABS-jeladó csere 1x üzemanyag-szivattyú relé csere Fékpofa, féktárcsa, gömbcsukló csere (mind 1x) az eddigi utolsó, kötelező szerviz során történt. (Éljen a motorfék! :) )Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Eltömődött esővíz leeresztő miatt szétrohadt az üzemanyag-szivattyú reléje.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 25000 Ft. Leírás: ABS-jeladó cseréje

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem