PEUGEOT 307
Futott kilométer: 150 000 km
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Tetszett: szép forma, tágas, jól variálható belső. Utáltam: műszakilag egy nagy nulla! Utáltam az egészet úgy ahogy van. Hogy engedhet meg magának egy autógyártó cég egy ilyen silány autót?
Használó
Születési éve: 1969
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 7 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 6 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Soha többé nem kell Peugeot! Ez egy rakás sz*r. Minden elromlik rajta: kettős tömegű lendkerék, kormánykapcsoló, turbó, stb. És nagyon drága hozzá minden! A féktárcsa a csapággyal van integrálva, szóval ha cserélni kell, akkor nagyon drága! A részecskeszűrő miatt érzékeny az egész rendszer. Állandóan ANTIPOLLUTION FAULT van! Nézzétek meg a 307 fórumot is az indexen. A motor rángatása szériahiba! Ja, és csak áron alul lehet tőle megszabadulni. Pfffff....Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 200000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A negyedik szerelő találta meg a hibát! A turbón vacakolt a geometria helyzetérzékelő szenzor. Normál esetben azt sem kellene tudnom, hogy mi az, de annyit hordtam szerelőhöz, hogy már össze tudnék rakni egy új pözsót csukott szemmel is.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem