DAEWOO ESPERO
Futott kilométer: 162 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Egy 3 ajtós puntóm volt előtte.Bővült a család,így a punyesz kicsinek bizonyult,ezért cseréltem le.Az autó amikor vettem tipp-topp állapotban volt.Garázsban tartották és törődtek vele rendesen. 150000Ft-ért vettem egy idős nénintől, akinek meghalt a férje,ezért adta el.Szervizkönyv+mindenről a számlák megvoltak.Tetszik:Tágas,van benne hely rendesen,nagy a csomagtartó,nem egy vagyon fenntartani,sok extra van benne,kényelmes,kétszer megjártuk vele Olaszországot,de nem úgy szálltam ki belőle mint akit agyongyötörtek,fogyasztása gázból télen 10 liter,nyáron 9 liter,de ez lábfüggő.Nem tetszik:Csomagtartó valahol beázik,centrálzár a nagy hidegben nem nyit,elektromos ablak kapcsolói néha nem érintkeznek. Amúgy meg vagyok vele elégedve,remélem még egy pár évig kiszolgál minket.
Használó
Születési éve: 1977
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 11 liter
Fogyasztás országúton: 9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 2x elektromos hiba,kipufogó rendszer,ezt magam orvosoltam.Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: 1.Egyszer a feszültség szabályzó megadta magát vidéken,így nem volt töltés.Lámpa nélkül este unokatesómékig kibírta akkuról.Másnap a lábán hazajött.Generátor felújítás 23000Ft. 2.A napokban észrevettem,hogy néha nem mutatja az időt a digitális óra,és ilyenkor a kocsi rángat,és több dolog rakoncátlankodik.Például a centrálzár kapcsolásakor az index világít,vagy a riasztó beélesítésekor azonnal elkezdett riasztani,a belső világítás épp hogy világít stb. Valami letestelt .Először az akku saruját levettem,megpucoltam,akkor rendbe jött 1-2 napra.Utána már ez se segített.Elvittem autóvillamossági átvizsgálásra,másnap hívtak, megvan a hiba.Valami kábel ledörzsölődött a műszerfal alatt(nem tudom itt mitől tudna).25000Ft. De végül is mind a két alkalommal hazajött a lábán!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 25000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Amint megvettem vezérműszíj,feszítőgörgő,görgő,vízpumpa,ékszíj,olaj,olajszűrő,levegőszűrő csere.32000Ft.Riasztó+zene beépítése 20000Ft. Átalakíttattam gázossá 230000Ft.Gyertyák 4000Ft.gyujtás kábelek 4000Ft.Utána megadta magát a hátsó kipufogó dob,majd nemsoká az első is.A kettő együtt kb 20000Ft. Volt több apró hiba is, Index relé 1000Ft bontóban,Index kapcsoló új 6500Ft,stabilizátor pálca 3000Ft/2db. új akku 11000Ft. A napokban vettem meg a hátsó fék alkatrészeket,2dob,pofakészlet,beépítőkészlet,olaj 23000Ft. 3 év alatt kb ennyit költöttem rá.Szerencsére szerelő csak az elektromos hibánál kellett,mivel magam bütykölöm az apósom hathatós segítségével.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem