FIAT SCUDO
Futott kilométer: 255 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.8 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Ebből a Fiat típusból ez a második amit nyüstölünk. Mindkettőt újonnan vásároltuk. Az első autó választásánál sokat tipródtunk, hogy mi legyen, de hál istennek bejött a választásunk. Mi jóformán csak autópályán, és külföldön használjuk az autóinkat. Az első autó 23 hónap alatt futott 330000 km-t, pár kisebb hibával /stabilizátor csere 20000km-nél, hátsó fűtés szabályozó szelep 42000km-nél, generátor 110000 km-nél, egy-két ízzó azt hiszem ennyi/. A második autó most 17 hónapos és a kilométer számlálója 253000 km-en áll. A hibák tekintetében csak azt tudom le írni amit az előző autóról is írtam. Egy-két apróbb hiba /stabilizátor csere 17000 km-nél, fesz.szabályzó csere 49000km-nél, hátsó fűtés szabályozó szelep 210000km-nél/, illetve egy nagyobb, de azt német országban 30 perc alatt az ADAC orvosolta /EGR szelep meghibásodás/. Annyit szeretnék, még elmondani, hogy mint olvasható nem átlagosan vannak autóink használva. Bátran ajánlom mindenkinek ezt a típust mindenkinek.
Használó
Születési éve: 1969
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.2 liter
Fogyasztás országúton: 7.4 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem