BMW 3-AS SOROZAT
Futott kilométer: 170 000 km
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Vezetési dinamikája rendkívül jó. A gyári sport futómű Magyarország útjaira kegyetlen. Elmegy az ember kedve az autótól ha ki kell merészkednie ezekre az utakra. A nagyméretű kerekek elöl idegbajt okoznak a nyomvályús utak mert mindenfelé megy csak egyenesen nem. Brutális alacsony, ha nagyon kitaposott valahol az út ott képes a közepe leérni. Télen nehéz használni mert a nagy erő a hátsó keréken néha életveszély. Parkolókban forogni nagy élmény az tény. Városban araszolni néha fárasztó, mert nagyon nagy a kuplung útja amin jár de ez bmw sajátosság. Elvileg ennek a szériának a gyári hibája, folyamatos esőben álló helyben be tud ázni. Összességében az autó nagyon jó megbízható, ez a 2 l. diesel nagyon eltalált megfelelő karbantartással hibátlanul ketyeg nagyon sokáig. DE szerintem nem itthonra való. 320d-m packet. Gyárilag ültetve m-es kerekekkel.
Használó
Születési éve: 1988
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 240000 Ft. Leírás: A kettős tömegű lendkerék.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem