FIAT BRAVO
Futott kilométer: 397 774 km
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
A gumikat 50-60 ezer km után én lecseréltem mert azok már kellően elhasználódtak,sosem vártam meg az 1,6 mm-es profilt. A fékrendszert is felújíttattam hogy tökéletesek legyenek. A gyári katalizátor egy romhalmaz, már a 4.évben gondok voltak vele,így sportkatalizátorra váltottam. Az akkumulátor gyárilag a lehető legkisebb,legolcsóbb volt benne 4 év után az is ment a bontóba. A kipufogót én levettem 91 ezer km-nél mert tönkrement, azóta saválló sportdob van az autón. Mondják hogy így olasz,úgy olasz... Csak azok mondják ezt akiknek még nem volt olasz autójuk. Ugyanannyi gond van egy Fiat Bravo-val mintegy Opel Astrával például. Tény hogy az olasz autó kényes,nem szereti ha kátyúba irányítód,ha baromkodsz vele mert akkor megsértődik. Egyszerűen lelke van. Ültem sok autóban,prémium merciben és BMW-ben is,de egyik sem adta azt a feelinget mint a kis Bravo. Egyszerűen mikor beindítom és elindulok vele mindíg elmosolyodok. Azok az illatok,hangok... Leírhatatlan jó élmény. Bár az ára elég nyomott,az enyém is full kategóriás jó felnis sportdobos meg mindenféle jó extra van benne,de tudom hogy nemsokat ér a piacon. Tulajdonképpen semmi pénzért nem válnék meg tőle. Aki nem szeret az autóval foglalkozni, az ne vegyen Fiat Bravo-t! :)
Használó
Születési éve: 1979
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 4
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.5 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Mivel újkora óta rendszeresen figyelek az állapotára,így terven felüli szervíz nem volt. Gyanítom nem is lesz. :)Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Egyszer hajtottam bele véletlenül egy óriási (kb 4cm mély) pocsolyába kb. 70-el és ez nem tettszett az autónak és leállt a motorja. Rá egy fél perc múlva újraindítottam és mentem tovább. Szervizbe azt mondták hogy valószínüleg valami alkatrészbe hirtelen nedvesség kerülhetett és ez állította le a motort. Azóta kerülöm az óriási tócsákat. Szerencsére baja nem esett.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 74990 Ft. Leírás: 160 000 Km-nél a gyári kuplungszerkezet elkopott,így illendő volt cserélni kinyomócsapággyal együtt. Persze a kopó-mozgó alkatrészek nem számítanak hibának,egyszerűen 160 ezer km futás után elhasználódnak. Kompletten felújíttattam az egészet.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Voltak elektronikai problémák, pl jobb első elektromos ablak...Ablaktörlőmotor végállás gondok. Nem javítgattam,cseréltem az egész szerkezetet vadonat újra.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem