MITSUBISHI COLT
Futott kilométer: 116 150 km
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Tetszett: Hatalmas belső tér az első üléseken (gyakorlatilag bármekkora ember kényelmesen elfér) A hátsó ülések hátra húzott állapotban szintén nagyon tágasak, előre húzva őket pedig egész jó a csomagtér. A motor (1,3 benzines) elég erősnek tűnik, jó érzés vezetni. A kormány pontos, érezni rajta az utat, a futómű pedig így 6-7 évesen is elég merev. A fogyasztása még tapasztalatlan kezekben is kellemes. A kezdeti hibák ellenére megbízhatóságot sugall és jól néz ki. Stabil. Nem tetszett: Rossz kilátás, előre felé az A oszlopok miatt, hátra a magas hátsó ablak miatt. A ritka méretezés miatt nagyon ritka hozzá a használt gumi és felni, az új pedig ehhez igazodva igen drága. A váltó. Kategóriához képest széles kasztni és nagy fordulókör, ezt kombinálva a rossz kilátással egyáltalán nem egyszerű parkolni vele.
Használó
Születési éve: 1986
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 6.5 liter
Fogyasztás országúton: 5.8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Az autót használtam vásároltam egy rejtett, ill. ritkán jelentkező hibával... Nyilván ekkor már utána jártam a dolognak, és mint kiderült egy gyakori, mondhatni széria hibába ütköztem. 5-7 év után a folytószelep megadja magát, és csak egyben cserélhető az egész. Egy új folytószelep-ház baráti áron is közel 60 ezer forint, a cseréje pedig bontást igényel, így a munkadíj sem lesz olcsó. Maga a hiba úgy jelentkezik, hogy közvetlen indulás után rendszertelenül jár a motor, nem találja az alapjáratot. Az elektronika e miatt le is tilt és rendkívül erőtlenné válik az autó, fordulat sem megy úgy 2500 fölé. Többszöri leállítás és újraindítás után magára talál a szerkezet, és ha egyszer elkapja utána már megy rendesen, amíg újra le nem állítjuk. A hiba a folytószelep fáradásával egyre gyakrabban jelentkezik (eleinte kb. hetente egyszer). 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Garancia már lejártJavítás összege: 70000 Ft. Leírás: 113 ezer km-t futott, használt állapotban vásároltam, a kuplungot ekkorra az előző tulaj már olyan mértékben elkoptatta, hogy az az 1. fokozatban a pedál érintése nélkül is csúszott. Egy új teljes kuplung szett közel 70 ezer forint, és erre még rá jön a munkadíj.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem