HONDA CIVIC
Futott kilométer: 227 000 km
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nagy álmom volt, már gyerekként szerettem a márka a korábbi, IV. generációs Civic modelljét és a CRX II-t. Kb. 170000 km-től magam szervizelem, akkortól autószerelőként dolgozom. 207000 km-nél bekövetkező átalakítások: Integra sper (saját váltóba), Magas kompressziós dugattyúk, ACL versenycsapágyak, Széles sávú Lambda szonda, ECU benzinre és E85-re is tanítva, Kayaba Ultra SR lengéscsillapítók. Ezek után sem állat módjára vezettem, de igen, ez évente 2x lát gyorsulási versenyt -közelről. Ja, egy észrevétel: átalakítás előtt és után sem volt/van soha olajkoksz lerakódás a folytószelep házban, vagy szívócsonkban, mint az összes vw-ban... :)
Használó
Születési éve: 1979
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Futómű szilentezés és kuplungozás.Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Gyújtótranszformátor hibásodott meg és a hiba megállapítása után gyorsan és olcsón javítottam.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem