BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 170 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Legjobban a forma, a belső (fullos beige sport bőr, memóriával, elektromos gerinctámasszal,individual beige tetőkárpit), kanyartartása, útfekvése, kiállása, valamint a motor nagyon eltalált, 1500 fordulattól keményen húz, teljes fordulatszámban megindul és takarékos. Volt 325-s BMW-m, menetteljesítményben szerintem ugyan ott vannak, de itt kevésbé kell váltogatni, ezek után azt lehet levonni, hogy a hangját szoknom kellett (alapjáraton traktor), de dieselekhez viszonyítva kellemes, fordulatra tipikus BMW. Bejelöltem azt az opciót, hogy vennék újat, más motorral. Az a 30D lenne, a 6 henger miatt, de Magyarországi viszonylatban ez is bőven sok. A véleményt nem elfogultságból írtam, többet vezettem Passat tdi 2005, C200-220CDI-t, ebben pl. nagyon szűk a hely elől, a motorok közel nem ilyen karakteresek, futóművük nyúlósabb, Merciknek viszont nem rossz.

Használó

Születési éve: 1989

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Véleményem szerint, ha rendszeresen karban van tartva, soha az életben nem fog cserbenhagyni Én 3 havonta diagnosztikára viszem. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 350000 Ft. Leírás: Biztos forrásból vettem az autót, tudtam az előzményeket. Szinte csak városban használta egy hölgy, ez sajnos meglátszott. Lendítő kerék/kuplung és porlasztókat kellett cserélnem, ezek nem bírják a városi használatot. Ezt nyugodtan kijelenthetjük az összes CR dieselre.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem