RENAULT GRAND SCENIC

Futott kilométer: 320 500 km

Vegyes fogyasztás: 5.9 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Tetszik: Kényelmes, utaskímélő. Tágas. Hibái: Sok elektromos hiba.

Használó

Születési éve: 1965

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 4

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.3 liter

Fogyasztás országúton: 5.7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 10 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Elektromos berendezések bosszantó apró hibái. EGR hiba 115 ezernél. Légtömegmérő 150 ezernél halt meg. Jobb oldali lengővillát kb 120 ezrenként cserélni kellett. Műszerfal (tipus betegség) 220 ezernél ment tönkre. Elektromos kézifék 245 ezernél bovden berothadt. Lerobbanás oka: motorLeírás: Meyle vízpumpa lett vezérműszíjjal együtt beépítve 240 ezernél. A vízpumpa csapágya cca 40000 km használat után blokkolva megállt. Eredmény: vezérmű szíj szakadás, hengerfej felújítás (elgörbült szelepek) A motor főtengelycsapágyait is megvizsgáltuk. (baráti tanácsra) Eredmény: valamennyi csúszócsapágyat cserélni kellett. A főtengelyt pedig fel kellett köszörültetni, mert megcsíkozták egymást.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 380000 Ft. Leírás: Lásd feljebb: motor lerobbanásnál

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Műszerfal javíttatás. A szakszerviznél cserélni akarták 210 ezerért amibe nem mentem bele. Elvittem egy "specialistához" 3 hét után kimondta rá az itéletet: nem javítható. Nem hagytam annyiban elvittem egy másik kuruzslóhoz ahol annyit elértem hogy km számláló már működött. Ezek után leültem a net elé és nekiálltam keresgélni vagy bontott műszerfalat vagy javító "hozzáértő" szakembert. És lám sikerült Bp-n találni egyet. Elvittem hozzá az autóm. Lássunk csodát egy órás javítás után beszerelte és azóta is hibátlanul működik a műszerfal.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem