MITSUBISHI GALANT
Futott kilométer: 191 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Egy Mitsubishi Galant 1.8 GLSi-ről van szó,ami 5 ajtós.A multban alacsonyabb kategóiájú autóim voltak,de sokszor volt olyan is hogy ujabb,szinte új autókat is vezettem.De ebbe szerelmes lettem.Ez a kocsi összeségében felülmúlta mindegyiket!Most nem azért mondom mert az enyém,és féényezni akarom,de stabil, nehéz autó,jól irányítható,kényelmes,puha a futómű,a beltér minőségi anyagokból van,22 év utan se zajos,minden kütyü,kapcsoló működik benne,és ennyi év utan is szinte minden alkatrésze eredeti,gyári!!!Az alkatrészek kicsit drágák hozzá,de nem sűrűn kell venni!Soha nem hagyott ott az úton!Egyedüli gondja hogy a hátsó fékek elég gyengén fognak,na de lehet hogy ezt elektronika szabályozza,sulytól függően!És még annyi hogy itt ott kezd egy kicsit rozsdásodni!Legjobban tetszik hogy iszonyú jó vezetési élményt nyújt!!És a csajozós indexe a plafont verdesi!:D Szinte minden csajszi megnézi...
Használó
Születési éve: 1986
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 11 liter
Fogyasztás országúton: 9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Egyenlőre nem költöttem még rá 100 euronal többet egyszerre.De esz csak ilyen szervizelési dolgok voltak.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Annyi gondom volt mikor megvettem hogy a bal hátsó fék nem jól működött.Bevolt ragadva a kézifék.Meglett javítva,új fékpofák,leegalizált tárcsa,és még mindig nem jó.Valamiért nem akar beállni!
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem