BMW 3-AS SOROZAT
Futott kilométer: 160 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.8 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
gyönyörű autó sok apró bosszantó hibával amit egy ilyen árkategóriás prémium márkás kocsinál nem lenne szabad. -pontatlan belső karosszéria ( takaró gumi ) illesztések -sohasem működő szivatgyújtó -rendszeresen elromló, beragadó fényszóró mosó fúvóka ( nem húz vissza) -el,-el akadó lehúzható toptető -gyorsan kopó bőr üléshuzat és kormánykerék
Használó
Születési éve: 1967
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 7.7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 6 alkalom , ebből 5 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 320 i coupé cabrio..csak a legördülő listában ez nem szerepel... A gyártó által el nem ismert sorozathibás injektorok és gyujtó transzformátorok.Nem ismerték el hivatalosan, de 1 év elteltével a gyártó céget is lecserélték és a cikkszám is más lett! 30-40 ezer kilóméterenként injektorok és gyujtótrafó cserék...Lerobbanás oka: motor
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 500000 Ft. Leírás: Az autó egy időzített bomba az injektorok és gyújtótrafók miatt...
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem