BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 160 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

gyönyörű autó sok apró bosszantó hibával amit egy ilyen árkategóriás prémium márkás kocsinál nem lenne szabad. -pontatlan belső karosszéria ( takaró gumi ) illesztések -sohasem működő szivatgyújtó -rendszeresen elromló, beragadó fényszóró mosó fúvóka ( nem húz vissza) -el,-el akadó lehúzható toptető -gyorsan kopó bőr üléshuzat és kormánykerék

Használó

Születési éve: 1967

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 7.7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 6 alkalom , ebből 5 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 320 i coupé cabrio..csak a legördülő listában ez nem szerepel... A gyártó által el nem ismert sorozathibás injektorok és gyujtó transzformátorok.Nem ismerték el hivatalosan, de 1 év elteltével a gyártó céget is lecserélték és a cikkszám is más lett! 30-40 ezer kilóméterenként injektorok és gyujtótrafó cserék...Lerobbanás oka: motor

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 500000 Ft. Leírás: Az autó egy időzített bomba az injektorok és gyújtótrafók miatt...

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem