SEAT ALTEA
Futott kilométer: 168 000 km
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Motorikus probléma nem volt vele semmi az ég világon a szokásos szervizeken kívül és a kopó alkatrészeken kívül nem volt probléma. Lassan 170000KM lesz benne és alig füstöl nem mondanám hogy kímélve van hidegen nincs rúgva de városon kívül 120alatt nem nagyon járok vele ezért is fogyaszt 7L de a 17-es kerekek is közre játszanak a fogyasztásban és a sportos vezetési stílus. Vannak rajta apróbb változások:Szoftver tuning , Sport légszűrő, Sport kipufogó , SprinBooster gázpedál tuning zseniális termék föl tépi az aszfaltot az autó olyan nyomatékba benne hogy iszonyat 6-ba 100-ról pl 180ig nagyon gyors 200ig hamar felmegy vége 220 körül van kanyarokban nagyon jó lehet terelgedni KB 170-180LE nyomaték 400NM körül van bődületes erő van benne. Külsőleg elegáns grafitszürke szín kromok FR logó mert hát teljesítménybe igencsak ott van jobban megy mint egy gyári FR (próbáltam gyárit úgy előzném meg mint a busz megállót ) Tehát összességében egy nagyon jó autó minden tetszik benne kivéve az ülés ami ebbe nem sport és nem valami nagy a tartása de persze lehetett sporttal is kapni az kéne csak bele más nem jól felszerelt ülésfűtést kivéve minden benne van . Nem tervezem eladni ilyen jót nem találok még egyet természetesen Alteát egyszer majdnem eladtam de szerencsére nem egy FR lett volna helyette de nagy szerencse hogy meghagytam még egy ilyen jót nem fognák ki nincs is nagyon normális eladó tehát marad még pár évig.
Használó
Születési éve: 1970
Neme: no
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 6 liter
Fogyasztás országúton: 6.4 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Leállt a turbó az autópályán de újra lett indítva a motor és utána a turbó is újra indult valami elakadt benne vélhetően.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem