SEAT ALTEA

Futott kilométer: 168 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Motorikus probléma nem volt vele semmi az ég világon a szokásos szervizeken kívül és a kopó alkatrészeken kívül nem volt probléma. Lassan 170000KM lesz benne és alig füstöl nem mondanám hogy kímélve van hidegen nincs rúgva de városon kívül 120alatt nem nagyon járok vele ezért is fogyaszt 7L de a 17-es kerekek is közre játszanak a fogyasztásban és a sportos vezetési stílus. Vannak rajta apróbb változások:Szoftver tuning , Sport légszűrő, Sport kipufogó , SprinBooster gázpedál tuning zseniális termék föl tépi az aszfaltot az autó olyan nyomatékba benne hogy iszonyat 6-ba 100-ról pl 180ig nagyon gyors 200ig hamar felmegy vége 220 körül van kanyarokban nagyon jó lehet terelgedni KB 170-180LE nyomaték 400NM körül van bődületes erő van benne. Külsőleg elegáns grafitszürke szín kromok FR logó mert hát teljesítménybe igencsak ott van jobban megy mint egy gyári FR (próbáltam gyárit úgy előzném meg mint a busz megállót ) Tehát összességében egy nagyon jó autó minden tetszik benne kivéve az ülés ami ebbe nem sport és nem valami nagy a tartása de persze lehetett sporttal is kapni az kéne csak bele más nem jól felszerelt ülésfűtést kivéve minden benne van . Nem tervezem eladni ilyen jót nem találok még egyet természetesen Alteát egyszer majdnem eladtam de szerencsére nem egy FR lett volna helyette de nagy szerencse hogy meghagytam még egy ilyen jót nem fognák ki nincs is nagyon normális eladó tehát marad még pár évig.

Használó

Születési éve: 1970

Neme: no

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6 liter

Fogyasztás országúton: 6.4 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Leállt a turbó az autópályán de újra lett indítva a motor és utána a turbó is újra indult valami elakadt benne vélhetően.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem