PEUGEOT PARTNER

Futott kilométer: 240 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Kellemes rugózása volt az autónak, jégbordát, kátyút szinte észre sem vette. Megvételkor nagyon megijedtem, mivel az autó sétált az úton, de hamar rájöttem, hogy igényli a 3bar nyomást a gumikban. A lágy futómű ára a stabilizátor rúd sűrűbb cseréje volt, főként jobb oldalt, de nem összeg. Az XUD9-es 1.9 szívó dízel motorja nagyon rég óta kiforrott technika, ezt később tudtam meg és örömmel töltött el, sok autóba tették ezt. Érdekes volt számomra, hogy nem a megszokott klattyogó dízel, sokkal finomabb, pörgősebb szívó dízel és 1.9d létére jól gyorsult, fürge haszongépjármű volt, szinte benzines élménnyel, alacsony fordulaton(alapjáraton is) nagy nyomatékkal, amit az új dízeleken hiányolok. Hóba, csúszós úton elképesztően jó élmény egy ilyen motorral menni. Nyilván, autópályán 130-140km/h körül könnyen megérezte az emelkedőt, de normál 90-110km/h tempót hegyen-völgyön tudta. Bosch adagoló volt rajta, nulla elektronika és 240.000km-nél is tökéletesen indult, füst nélkül ment és úgy ment, mint a vételkor 47000km-nél. Apró praktikák lenyűgöztek, pl. lehajtható anyós ülés támlájában pohár tartó, étel tartó:) sok apró tároló, kesztyű tartóban toll tartó és a magnó felett csíptetős cédula tartó stb.stb./ Nem tetszett, hogy 5 éves korában a motortérben mindkettő oldalon rozsdásodás volt a lemez toldásnál, de eladáskor közel 10 évesen máshol nem jött ki rozsdafolt és ez sem növekedett tovább. Sajnos klíma akkoriban nem volt bent, városban 40 fokban jól jött volna. Autópályázás és kisebb fogyasztás miatt egy turbó előnyös lett volna, ez viszont elnyűhetetlen motor volt hibaforrás nélkül. Az elválasztó rács miatt (mint minden haszonjárműben) az ülés nem ment eléggé hátra és a kormány is csak le-fel volt állítható.

Használó

Születési éve: 1975

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Csak a stabilizátor rudat (kutyacsont) kellett sűrűn cserélni, de nem volt vészes összeg. Hűtő ventilátor csatlakozója szétégett, mely a hűtő alsó sarkánál van, eldugott helyen. Nehezen találtam meg, de aki ismeri a modul rendszert, rányúlt volna elsőre. A hőfokmérő belevert a pirosba emiatt, de nem okozott szétgőzölt, város közepén felnyitott motorház galibát. Valószínű nagy méretű a hűtő és segített, hogy rutinból ráhúztam a fűtést. Lábán hazament, menetszél simán visszahűtötte. Még egy érdekes "hiba" 300km folyamatos közlekedés után, az autót elhagyta az erő. Ez többször előfordult.Tankoláskor arra lettem figyelmes, hogy a tanksapka cuppan levételkor, tehát a vákuum miatt nem kapott anyagot. 1-es fúróval lyukat fúrtam a tanksapka belső részére, így "lélegzett" az üzemanyag tank. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 8000 Ft. Leírás: Stabilizátor (kutyacsont) cserék, kb. 3x a 200.000km alatt.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem