VOLKSWAGEN CADDY

Futott kilométer: 160 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Jó megjelenés, haszongépjármű kategóriájában a legtágasabb. Nem volt elektromos hiba, minden jeladó, szenzor, adagoló rendszer, turbó, váltó, motor,felfüggesztések tökéletesen működött, csak kopó alkatrész csere volt. DE!!!! A kuplung 150.000km-nél megadta magát, komoly összeg a javítás! Az ülések kemények, 150000 km/5 év után jól kitapintható a comb vonalában lévő vas az ülés szivacsban! Futómű nagyon kemény, pattog az úton. Az első 1-2 évben nagyon nehéz volt az egyenes futás, imbolygott, főleg autópályán nagy sebességnél. Üresen most is! Hátsó, egy lapból álló laprugó siralmas megoldás, a személy változatban legalább osztott laprugót tettek, de így is kemény. kb.200kg raktér terhelésnél is hatalmasat vág a futómú, hatalmas ütéseket mérve a kemény ülésen keresztül a gerincre. Kitaposott úton, földúton, szegélyre felkapatva még egészen alacsony sebességnél is feszül a karosszéria, a hátsó merev tengely csak hab a tortán, többször bevertem a fejem az oldal oszlopba! (Korábban Peugeot Partnert hajtottam 200.000km-t, és ez a fogalom ismeretlen volt) 5 év és 160.000km gerinc sérvhez, ideg gyulladáshoz vezetett, 3 hónap táppénzzel és már soha nem lesz jó! Esélyem nem volt lecserélni, mivel vállalati autó. SOHA TÖBBET VW Caddy! Fapados és főként nem a magyar utakra tervezték! Komfort tekintetében megingott a bizalmam minden német autó iránt, bármennyire is kiválóak megbízhatóság szempontjából.

Használó

Születési éve: 1975

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: szuk

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 0-150.000 km-ig az autó hiba nélkül teljesített, 150.000km-nél viszont megadta magát a kuplung, pedig 80%-ban hosszútávon és tehermentesen jártam vele. 10.000km-t ráhúztam vele, a kuplung zajos, egy ponton fog, remegve indul. Várható javítási költsége kettőstömegű lendkerék+kuplung szerkezet+javítás 350.000-450000 Ft!!!! 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem