VOLKSWAGEN CADDY
Futott kilométer: 160 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Jó megjelenés, haszongépjármű kategóriájában a legtágasabb. Nem volt elektromos hiba, minden jeladó, szenzor, adagoló rendszer, turbó, váltó, motor,felfüggesztések tökéletesen működött, csak kopó alkatrész csere volt. DE!!!! A kuplung 150.000km-nél megadta magát, komoly összeg a javítás! Az ülések kemények, 150000 km/5 év után jól kitapintható a comb vonalában lévő vas az ülés szivacsban! Futómű nagyon kemény, pattog az úton. Az első 1-2 évben nagyon nehéz volt az egyenes futás, imbolygott, főleg autópályán nagy sebességnél. Üresen most is! Hátsó, egy lapból álló laprugó siralmas megoldás, a személy változatban legalább osztott laprugót tettek, de így is kemény. kb.200kg raktér terhelésnél is hatalmasat vág a futómú, hatalmas ütéseket mérve a kemény ülésen keresztül a gerincre. Kitaposott úton, földúton, szegélyre felkapatva még egészen alacsony sebességnél is feszül a karosszéria, a hátsó merev tengely csak hab a tortán, többször bevertem a fejem az oldal oszlopba! (Korábban Peugeot Partnert hajtottam 200.000km-t, és ez a fogalom ismeretlen volt) 5 év és 160.000km gerinc sérvhez, ideg gyulladáshoz vezetett, 3 hónap táppénzzel és már soha nem lesz jó! Esélyem nem volt lecserélni, mivel vállalati autó. SOHA TÖBBET VW Caddy! Fapados és főként nem a magyar utakra tervezték! Komfort tekintetében megingott a bizalmam minden német autó iránt, bármennyire is kiválóak megbízhatóság szempontjából.
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: szuk
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 0-150.000 km-ig az autó hiba nélkül teljesített, 150.000km-nél viszont megadta magát a kuplung, pedig 80%-ban hosszútávon és tehermentesen jártam vele. 10.000km-t ráhúztam vele, a kuplung zajos, egy ponton fog, remegve indul. Várható javítási költsége kettőstömegű lendkerék+kuplung szerkezet+javítás 350.000-450000 Ft!!!! 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem