FIAT PUNTO

Futott kilométer: 100 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Amikor két hengerrel hazavitt, nagyot nőtt a szememben. Remekül lehet vele parkolni, igazi városi autó. Hihetetlen mennyiségű cucc belefér a hátsó ülések ledöntése után. Az izzókiégésre figyelmeztető sárga jelzéssel szemezek öt éve, holott minden izzó működik, a hibakódot nem sikerült törölni. A gyári CD-s rádiósmagnó kijelzője olvashatatlanná vált. A kormánykerék, az ajtókilincsek és a külső visszapillantó tükrök felső rétege mállik, mintha szándékosan le lenne kaparva. Nem olyan dinamikusan gyorsul 0-100-ig, mint ahogy ettől a típustól várható lenne. A rugók nyikorognak a futóműben. Az ajtójárati és a csomagtér gumiszigetelése szakadozik. Az elektromos kormányszervót cserélni kellett, sokszor menet közben hirtelen hibásodott meg (a kocsi újraindítása néha segített, de csak ideiglenesen).

Használó

Születési éve: 1974

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Az első lámpák fényereje kritikán aluli! Éjszakai vezetés csak kamikaze-jelölteknek ajánlott.Lerobbanás oka: hajtás / váltó 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A kuplung nyomórúdja (műanyag vacak) kettétört, a tömítés kiszakadt, így olaj fröcsögött mindenfelé. A második alkalommal a generátor bekrepált, töltés nélkül cellazárlatos lett miatta az akkumulátor, a Hungária-körút kellős közepén leállt. A sárga angyaltól vett új aksival kibírta hazáig, aztán egy bontott generátor lett beszerelve.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 90000 Ft. Leírás: Két henger leállt az autópályán. Hazaerőltettem szegényt (kb 100 km.-t!) Az olajat megette,hengerfejezés, szíjak, görgők cseréje, gyújtókábel, gyertya, trafó csere.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem