SEAT CORDOBA
Futott kilométer: 181 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
1.4 AKK motorkód, 100e km-től zajos, csattog. Most úgy tűnik dugattyúkat kell cserélni, mert lekopott a teflonbevonat a felületről, lötyögőssé váltak. 5e km-nél megőrült az üzemanyagszintjelző - kontakthiba, gar. jav. 2 évesen kinyomócsapágy csere. 5 évesen letört a kipuff dob a csőröl. - visszahegesztették. Csere 176e km-nél. Első fékbetét csere 75e nél. Második kb. 130e km. Féktárcsa+betét, hátsó fékpofák cseréje csere 176e km Vezérléscsere: 108e-nél, majd 140e (silány vízpumpa elszállt) Lengéscsill csere: 108e kmnél de ekkor már életveszélyes volt. Második alkalom: első csill csere 160e-nél. Traktor hang kb. 150e-től (repedt kipuff leömlő?) 4. hengerben gyújtáskimaradás - 180e km (most lesz feltárva) Napi első indításkor pár ütem után lefullad. Restart és megy rendesen. KP zárak nem zártak, összes zár tisztítása, olajozása. Csomitér zár motorjának cseréje. Skodáé jó bele :) Csomitér vezetékátvezetés - eltört, összesült vezetékek. Belső kilincsek törtek - utángyártott fémre cserélés Vez. ajtó belső kilincs bowden szakadás kb. 150e km Szervó darál kb 100e km kora óta. kuplung iszonyat kemény, bowden csere szakadás megelőzés végett 140e-nél. Volt olajfojás a váltóból, váltórúd szimmering csere segített. Után kellett állítani a váltómechanizmust, mert nem vette az 1-est, 2-est rendesen. Első éves szervizkor, majd kb 140e km kor. 4 évig márkaszervízben szervizelt - 4 évig sehol a kötelező olaj-légszűrők cseréjét magam végeztem. 8. év után jöttek a gondok. De megy, és nincs kímélve. Sok földesút, sok doktorüzem és pályán is meg van hajtva. Mások is leírhatnák részletesen, sokkal objektívabb lenne...
Használó
Születési éve: 1982
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Valószínűleg most jön a motorgenerál, dugattyúk cseréje.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem