BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 160 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Összegzésként csak annyit, hogy természetesen ennek az autónak is, mint mindegyiknek, megvannak a maga hibái, illetve hogy semmi sem tökéletes, de ez megközelíti azt.

Használó

Születési éve: 1986

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.2 liter

Fogyasztás országúton: 5.4 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Alig észrevehetően, de egy tűhegynyit egyenetlen volt az alapjárata, amit csak abból vettem észre, hogy a kipofóvég egy kicsit rezonált, amit előtte nem csinált, elvittem szervízbe, gyanúm beigazolódott, be kellett állítani az injektorokat, mert már nem egészen a gyári értákeket hozták, és a probléma egyből orvosolva lett, a szervizköltség kb. 30e forint volt BOSCH szervízbenLerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: a mozgásképtelen relatív, kb 60-70 km/h-val el lehetett vele poroszkálni, ugyanis egyik hazafelé utamon a turbó úgy gondolta, hogy neki ennyi elég volt, természetesen egyből haza, otthonról pedig másnap csak a szervízig mentem, összesen kb. 40 km-t.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 380000 Ft. Leírás: Ennek a motronak a gyengéje a turbó, aki ilyen autó vásárlásán gondolkodik, azt tervezze be, hogy ~150000 km-ként egy turbó csere esedékes lesz, de van olyan ismerősöm akinek még ennyit sem bírt ki.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: I-drive drive vezérlő gomb OK funkciója nem működött, ami ugyanolyan betegsége az E90-es szériának, mint a turbó. Nagyon idegesítő, ugyanis enélkül az I-Drive gyakorlatilag használhatatlan. Először csak hidegben csinálja, azt már egyáltalán nem működik/működött. Német fórumokon keresgéltem egy kicsit, ahol természetesen nem volt ismeretlen a probléma. Kiszereltem az I-drive gombot ( Kb. 15 perc ), két láb újraforrasztása után a ismét tökéletesen működött.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem