BMW 3-AS SOROZAT
Futott kilométer: 160 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.8 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Összegzésként csak annyit, hogy természetesen ennek az autónak is, mint mindegyiknek, megvannak a maga hibái, illetve hogy semmi sem tökéletes, de ez megközelíti azt.
Használó
Születési éve: 1986
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 6.2 liter
Fogyasztás országúton: 5.4 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Alig észrevehetően, de egy tűhegynyit egyenetlen volt az alapjárata, amit csak abból vettem észre, hogy a kipofóvég egy kicsit rezonált, amit előtte nem csinált, elvittem szervízbe, gyanúm beigazolódott, be kellett állítani az injektorokat, mert már nem egészen a gyári értákeket hozták, és a probléma egyből orvosolva lett, a szervizköltség kb. 30e forint volt BOSCH szervízbenLerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: a mozgásképtelen relatív, kb 60-70 km/h-val el lehetett vele poroszkálni, ugyanis egyik hazafelé utamon a turbó úgy gondolta, hogy neki ennyi elég volt, természetesen egyből haza, otthonról pedig másnap csak a szervízig mentem, összesen kb. 40 km-t.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 380000 Ft. Leírás: Ennek a motronak a gyengéje a turbó, aki ilyen autó vásárlásán gondolkodik, azt tervezze be, hogy ~150000 km-ként egy turbó csere esedékes lesz, de van olyan ismerősöm akinek még ennyit sem bírt ki.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: I-drive drive vezérlő gomb OK funkciója nem működött, ami ugyanolyan betegsége az E90-es szériának, mint a turbó. Nagyon idegesítő, ugyanis enélkül az I-Drive gyakorlatilag használhatatlan. Először csak hidegben csinálja, azt már egyáltalán nem működik/működött. Német fórumokon keresgéltem egy kicsit, ahol természetesen nem volt ismeretlen a probléma. Kiszereltem az I-drive gombot ( Kb. 15 perc ), két láb újraforrasztása után a ismét tökéletesen működött.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem