FORD FUSION

Futott kilométer: 230 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Kormányzás,kuplung,a váltója SZÍNÖTÖS! A fogyastása TÉLI GUMIVAL 5.4l/100km. Nagyon érzékeny az erős és hirtelen oldalszélre. A gyári rádió nem rossz de szerezz be egy Becker Traffic Pro-t ha tudsz már csak a navi miatt is.

Használó

Születési éve: 1972

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton: 5.4 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Szombathelyen, a Ford-Strauss márkakereskedésben újonnan vásárolt és egészen a mai napig ott is karbantartott autó.Kitűnő kormány, motor, váltó, kuplung. Rajtam kívül az autót senki nem vezette. Meghibásodás EGYSZERSEM! fordult elő. Elektrónikai sem, semmilyen. Egész végig hiba mentesen gurult.Kétszer égett ki a 9 év alatt összesen! az eső izzóm2x650Ft.Ha ez hiba akkor legyen az. Mindent rendeltetésszerűen cseréltettem a FORDnál és nem engedtem birizgáni idegen személynek, műhelynek. Talán ezért volt az első hibátlanul teljesítő autóm. Az autóba csak a legjobb minőségű osztrák benzint tankoltam akkor is ha drágább volt. Az autó HEGYHÁTSÁL nevezetű faluban talható! Fogyastása:5.4L/100km.Egy tank(42L)/650km mentem és csurig tankolva32L fért bele.Legjobb nyári gumim Conti Premium2 6.4L ezzel sokt fogyastott de remek az útartása.Legjobb téli gumi:Cooper ezzel 5.4L-2.5 atmoszféra elől hátul.Rendszeres közlekedés a téli osztrák vidéken. Legyen szerencsénk!"230.000km-ről beszélek! ALerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Az 1.4es egy kitűnő motor(megbízható)hozzá, igaz,hogy az előzéshez illik azért visszvátani. CSak magán személytől vegyél fusiont mert csak akkor van esélyed arra hogy nálad is kifogástalanul működjön. Nagyon könnyű átállítani az órát egy tetszetős, de még hihető futásteljesítményre. A kevés kilométert futott városi szétrázott autók partiban sincsenek az országúton használt magasabb futású /de kevesebb üzemórát kapott ötödikben teljesítő társaikkal. Egy magasabb futású vidéki autóval sem vállalsz nagyobb kockázatott. SŐT! Vezettem városi 34000 km-es változatát is és azt tanácsoltam a barátomnak,hogy szabaduljon meg tőle amíg még csili-vili az autója mert késöbb már csak az állapot számit és nem az újszerű rendszám.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Csak a jó szakszervízt szereti.A buherátorok csak kárt tesznek benne.FORD-STRAUSS!IDE VIDD. Megkérik az árát de tökéletes autót kapsz érte.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: 1.4es benzines 230.000-et hiba nélkül! A fele afenntarása a dízelhez képest. Egy benzines nem macerás nem kényes.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem