DAEWOO NUBIRA
Futott kilométer: 70 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Nem volt ilyen.
Használó
Születési éve: 1962
Neme: no
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely:
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Második autónak vettük,feleségem használta döntően. Tartalék családi autónak is szántuk,s erre a funkcióra egy váratlan esemény miatt szükség is lett. Itt már többen leírták, hogy kényelmes, árához képest igen jól felszerelt, alapvetően városi forgalomra alkalmas autó,ami azért teljesítményében nem igazán sztrádára vagy hegyekbe való. Azt is leírták, hogy csak városi közlekedésben, rövid utakra használva az autó ellustul, s sztrádán "kihúzatva" orvosolható. A motor ellenőrző lámpája is hibajelzést ad ki hosszabb időn keresztül csak városi forgalomban használva az autót. Egy megjegyzést fűznék hozzá ezen észrevételekhez: egy nagyobb teljesítményű dízel autó ellopását követően használtam hónapokig a Nubirát, az előző autóban megszokott vezetési stílussal: gyorsításkor kis gázzal, lassan benyomva a pedált,hagyva időt a fordulatszám felvételéhez. Ezen túl, piros lámpa előtt kigurulva (persze nem feltartva a mögöttem jövőket), s állandó sebességnél is inkább időnként visszavenni a gázt, hagyni az autót gurulni. Ez a vezetési stílus érdekes módon az autó teljesítményét jelentősen javította, kevesebbet fogyasztott (érthetően) de dinamikusabbá is vált, érezhetően erősebb lett. Kialakult bennem az az érzés,hogy ha a vezető a gyengébb motort kompenzálandóan nagy gázzal indul és gyorsít, akkor a tökéletlen égés lerakódások miatt rontja a teljesítményt. Ha viszont hagyjuk az autót mindig sovány gázon futni, akkor megtartja erejét a motor, s egészen dinamikus teljesítményre is képes. Az autónak eddig a lelustuláson kívül semmi hibája sem volt, még az aksit is csak egy kedvező vásárlási lehetőség miatt cseréltük újra. Lehet, a preztizsértéke alacsony, de ettől még egy kényelmes, megbízható autó. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem