BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 303 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nagyon sok dolog bütykölhető otthon (még laikusnak is), mert az autó nagyon jól dokumentált (teljes drótozási rajz; e-bay-en is kereshető, pontos alkatrész-katalógus). Kényelmes, szép és nagyon fürge; korához képest jó fogyasztással. Autópályázni szuper, viszont közúton és városban fel kell készülni a jól érezhető útminőségre.

Használó

Születési éve: 1983

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely:

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.3 liter

Fogyasztás országúton: 7.1 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Korral járó bajok, amelyek ismert (gyenge) korábbi javításokból származtak. Összességében eddig kevesebb komoly gond volt vele, mint amit a vásárláskori állapotfelmérés sugallt.Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Lemerült aksi; talány miért. Betolás után minden OK. (Csak aztán óvatosan tologasson az ember egyedül egy 1700 kg-os kocsit!)

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 80000 Ft. Leírás: Első futóművek felfüggesztésének alját cserélni kell. (Erősen ültetett, plusz vékony gumik, plusz magyar "utak"; kitalálható, hogy erre számítani kell.)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem