BMW 3-AS SOROZAT
Futott kilométer: 303 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nagyon sok dolog bütykölhető otthon (még laikusnak is), mert az autó nagyon jól dokumentált (teljes drótozási rajz; e-bay-en is kereshető, pontos alkatrész-katalógus). Kényelmes, szép és nagyon fürge; korához képest jó fogyasztással. Autópályázni szuper, viszont közúton és városban fel kell készülni a jól érezhető útminőségre.
Használó
Születési éve: 1983
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely:
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.3 liter
Fogyasztás országúton: 7.1 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Korral járó bajok, amelyek ismert (gyenge) korábbi javításokból származtak. Összességében eddig kevesebb komoly gond volt vele, mint amit a vásárláskori állapotfelmérés sugallt.Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Lemerült aksi; talány miért. Betolás után minden OK. (Csak aztán óvatosan tologasson az ember egyedül egy 1700 kg-os kocsit!)
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 80000 Ft. Leírás: Első futóművek felfüggesztésének alját cserélni kell. (Erősen ültetett, plusz vékony gumik, plusz magyar "utak"; kitalálható, hogy erre számítani kell.)
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem