SKODA FAVORIT

Futott kilométer: 650 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.4 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A fűtése remek. Az autó otthon is javítható, hivatalos szervizben csak a hengerfejtömítés hibája miatt volt. A kopó alkatrészek folyamatos cseréje, és az olaj 10 ezer kilométerenkénti csere miatt motorhiba nem volt. Önindító szénkefét cseréltem benne 2 szer. Bejártam vele európát, sőt Moszkvában is megfordultam vele. Már van mellette egy Skoda Octavia, de többet költöttem egy újonnan vásárolt, most 3 éves autóra, mint 20 év alatt a Favoritra! Nem adom el soha. Megbízható majd 700 ezer kilométer után is. 20 év alatt 3 akkumulátort vettem bele, ez is 4 éves már. A "zöldségesnél" is lehet hozzá alkatrészt venni. Garázsban tartottam, a rozsda sem eszi. Küszöböt, íveket és első sárvédő elemeket 6 éve cseréltem rajta, azóta tökéletes. Törve sosem volt, mindig vigyáztam rá. nem full extrás a kocsi, de tökéletesen végzi a munkáját... az első 10 évben heti rendszerességgel több mázsa terhet cipelt, mert vonóhorog volt rajta az első naptól fogva. A hátsó üléseken kopás nincs, az elsőn 1szer cseréltem huzatot. Műszaki vizsgán midig átmegy, minden alkalommal én készítettem fel...

Használó

Születési éve: 1953

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.4 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Hűtő ventilátor szénkefe csere, és elektromos alaplap forrasztása elég gyakori hiba, de 5 cm forrasztó ón, és pár órás játékkal tökéletesen javítható... 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Többször felforrt a víz. A hengerfejtömítés durrant el de 3 hengerrel elmentem még 80 km-t hazáig. Hengerfej síkolás, és tömítés, víz, és olajcsere után tökéletesen megy.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 30000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem