BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 132 000 km

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Sportos vezetési élmény, gyönyörű karosszéria,szép autó. Sajnos a magyar rendszám miatt európában rendszeres a rendőri ellenőrzés,az autópályákon folyamatosan "kiszúrják" a kocsit....

Használó

Születési éve: 1967

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely:

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.5 liter

Fogyasztás országúton: 7.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 9 alkalom , ebből 6 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Ennek a/ cabrio/ típusnak alapvető hibája a gyújtótranszformátor illetve az injektorok.Gondolom a gyártó is hamar rájött, ugyanis az új kicserélt trafók és az injektorok -az összeset ki kellett cserélni rajta/ teljesen más cikkszámmal szerepelnek és más a gyártójuk is. Bosszantó hiba volt,főleg úgy hogy a motor garancia lejárta után kellett 10-20 ezer kilóméterenként cserélgetni. Ez összesen mintegy 400.000 ft-ba került.(külföldi javítás is volt márkaszervízben) Amióta a 4 injektor és a 4 gyújtótrafó ki lett cserélve, a kocsi hibátlanul működik mintegy 30.000 km óta. A top tető egy kis műanyag alkatrész meghibásodása miatt -természetesen esős időben-nem csukódott fel. Elég ciki volt a helyzet. Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A gyújtótrafók és az injektor hibák miatt vontatni nem kellett a kocsit, de igen kényelmetlen volt a legközelebbi márkaszervízig 40-50 km-es sebességgel vándorolni.....

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 240000 Ft. Leírás: A javasolt benzin 95-98 oktánszámú, de nem érdemes 95-öst tankolni. A jobb minőségű benzinnel kevesebbet fogyaszt (kb.10 %-al) és sokkal erősebb,robbanékonyabb a motor.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Nem ismerték fel a trafó hibát...

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem