SKODA 120

Futott kilométer: 90 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az autó megbízható, fordulékony, illetve kortársaim elismeréssel tekintenek rá. Használható, olcsó, és könnyű beszerezni hozzá bármilyen alkatrészt. Büszke vagyok, hogy megjártam vele az Eger - München- Eger- Szeged- Eger távot, egy forrással (Linz - emelkedő), azon kívül csak tankolnom kellett bele. Nem tetszik, hogy forral, rendkívül érzékeny a hűtőrendszere, ezen kívül, hogy 8 liternyi hűtőfolyadék kell a rendszerbe, amit képes 10 perc alatt kiforralni (Viszont nyáron elmegy csapvízzel is) Továbbá a motor mérete sem tetszik, illetve az, hogy 6 liter motorolajra van szüksége. Szélérzékeny autó, oldalszélben pocsék az úttartása, legalább egy kézzel mindig kell fogni a kormányt.

Használó

Születési éve: 1985

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 7.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 6 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Jellemzően szeret forralni, illetve akkumulátor-problémákkal küszködtünk. Mivel gyártása óta nagyobb szervizen nem esett át, így tömítéseket, kopó alkatrészeket, egy-két gumi alkatrészt cserélni kellett. Filléres dolgok. több, mint 5 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Az akkumulátorom volt cellazárlatos, ez nem az autó hibája. ezen kívül egyszer szakadt a generátort és a hűtővízkeringést biztosító ékszíjam. gyakorta forral, főleg lassabb, városi közlekedés esetén, illetve hidegben a manuális szívató miatt jelentősen megnő az étvágya. (Nyáron városban elmegy 8 literből, télen inkább 11...) További jellemzője még, hogy szereti enni a motorolajat.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 35000 Ft. Leírás: Kiforrotta magából a hűtővizet, és szétnyomta a dugattyúházat. Perselyezéssel, új dugatytúval orvosoltuk, illetve egyéb problémákat is elhárítottunk. Jelenleg a termosztát ki lett belőle szedve, és manuálisan kapcsolom a hűtést (Amikor a vízhőfok a visszajelző szerint eléri a 65 °C-t, akkor be (városban), és leállításig rajta hagyom. Sztrádán csak 70 °C körül kapcsolok neki hűtést. Olajszintet, iiilletve a hűtőfolyadék meglétét és szintjét minden hosszabb útra (több, mint 50 km) indulás előtt ellenőrizni kell, illetve sosem árt, ha van az embernél motorolaj, illetve hűtőfolyadék (fagyálló) is.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Elektromos probléma, összetestelt a tompított fényszóró és a reflektor kábele, és csak reflektorom volt, 50 Ft volt a javítási költség.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem