RENAULT MEGANE
Futott kilométer: 280 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Nekem legjobban az tetszik, hogy nap mint nap 4000-es fordulat felett használom, és még mindig bírja, hihetetlen gép. Amit viszont utálok, hogy még tuningolva sem akar gyorsulni. A franciák ezt nagyon elcseszték. A kedvencem még így is a motor, ugyanis 75%-a még mindig gyári. Lassan 300000 km lesz benne és az olajat abszolút nem eszi. Más márkájú autót már 3 szor a sírba vittem volna, de ezt nem. A kárpitok nem zörögnek csak gagyi. A minősége zéró, csak az ülések kényelmesek. A gyári zene nulla, azt feltétlen építeni kell. Classic-ba kissé nehezebb, a kocsi rossz akusztikája miatt. Sok pénzért nyilván megoldható. Ajánlhatom az Alpine rendszert, valószínű többet ér mint az autó (anyagi érték), de audiofil hangzás lesz. Aki száguldozni akar ne vegyen ilyen autót, hacsak nincs benn 600 Le. Laguna motorral mondjuk megvalósítható (3.0 B). Számomra az eszmei értéke felbecsülhetetlen, ezért imádom. A Japán kocsikat tartom előnyben de ez a kis Renault kivívta magának az első helyet.
Használó
Születési éve: 1988
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? lusta
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom
Meghibásodás leírása: Valami mindig van , de szerencsére magam megoldom.Leírás: Azt próbálja meg.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: A stílusomnak köszönhetően valamit mindig széthajtok benne. Elmondom nektek, hogy a leszabályzás nap mint nap megtörténik. A termosztátot azt esz, meg a benzint, a csapágyakat 3000 km-ént cserélni kell. A felnik abszolút nem rá valók. 1.4 (75LE) 15" felni és Falken Super sport gumik egyenesen Japánból. Tehát valami mindig magadja magát. Ráadásul 120-szal mentem árokba vele, olcsón megcsinálták és még mindig megy. Imádom ezt a kocsit.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A felső holtpont jeladó szórakozott.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem