RENAULT MEGANE
Futott kilométer: 280 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Nekem legjobban az tetszik, hogy nap mint nap 4000-es fordulat felett használom, és még mindig bírja, hihetetlen gép. Amit viszont utálok, hogy még tuningolva sem akar gyorsulni. A franciák ezt nagyon elcseszték. A kedvencem még így is a motor, ugyanis 75%-a még mindig gyári. Lassan 300000 km lesz benne és az olajat abszolút nem eszi. Más márkájú autót már 3 szor a sírba vittem volna, de ezt nem. Még mindig Imádom.
Használó
Születési éve: 1988
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? lusta
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom
Meghibásodás leírása: Valami mindig van , de szerencsére magam megoldom.Leírás: Azt próbálja meg.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: A stílusomnak köszönhetően valamit mindig széthajtok benne. Elmondom nektek, hogy a leszabályzás nap mint nap megtörténik. A termosztátot azt esz, meg a benzint, a csapágyakat 3000 km-ént cserélni kell. A felnik abszolút nem rá valók. 1.4 (75LE) 15" felni és Falken Super sport gumik egyenesen Japánból. Tehát valami mindig magadja magát. Ráadásul 120-szal mentem árokba vele, olcsón megcsinálták és még mindig megy. Imádom ezt a kocsit.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A felső holtpont jeladó szórakozott.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem