RENAULT MEGANE

Futott kilométer: 280 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Nekem legjobban az tetszik, hogy nap mint nap 4000-es fordulat felett használom, és még mindig bírja, hihetetlen gép. Amit viszont utálok, hogy még tuningolva sem akar gyorsulni. A franciák ezt nagyon elcseszték. A kedvencem még így is a motor, ugyanis 75%-a még mindig gyári. Lassan 300000 km lesz benne és az olajat abszolút nem eszi. Más márkájú autót már 3 szor a sírba vittem volna, de ezt nem. Még mindig Imádom.

Használó

Születési éve: 1988

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom

Meghibásodás leírása: Valami mindig van , de szerencsére magam megoldom.Leírás: Azt próbálja meg.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: A stílusomnak köszönhetően valamit mindig széthajtok benne. Elmondom nektek, hogy a leszabályzás nap mint nap megtörténik. A termosztátot azt esz, meg a benzint, a csapágyakat 3000 km-ént cserélni kell. A felnik abszolút nem rá valók. 1.4 (75LE) 15" felni és Falken Super sport gumik egyenesen Japánból. Tehát valami mindig magadja magát. Ráadásul 120-szal mentem árokba vele, olcsón megcsinálták és még mindig megy. Imádom ezt a kocsit.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A felső holtpont jeladó szórakozott.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem