OPEL ASTRA F
Futott kilométer: 214 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
F Astra Caravan: azaz, kombi: kényelmes, dinamikus, megölhetetlen motor, elfogadható fogyasztás 18 évesen is, nem füstöl, a 120-130-at magabiztosan viszi az autópályán száz kilométereken át; nagy raktér, jó kilátás, 3-as, 4-es-ben "dinamikus", megbízható, egyszerű, de hatékony elektronika: injector= 6.7 L/100km; ez nem mese, nem is Emese KONTRA: 1.6-OS mocihoz képest egy kissé gyenge: 1-es, 5-ös; előzni vigyázva kell, nem egy rakéta, viszont bárhová, bármeddig elvisz. 2 fekvemaradás: a) vezérműszíj csere után 80 km-rel, nem cserélte ki a "tetű" (címet most nem írok) b) vízpumpa mondta: "köszi", van ilyen: 30 ruppó, na meg a kötelező szerviz; sok elmaradt; mégis megy. Olyan, mint a Nohab, az egy ami_GM dízelmozdony a 60-as évekből (20 db. volt Mo-n.) ...nem rángat, és!!!: 85-sel is megy 50-50% másfél éve 18 évesen. Jó gép: 8 szelepes; a 12-essel, azt mondják több a baj, ez műkszik. Ja: a formája gyönyörű, szebb, finomabb mint az utódoké: H, G,...azé.. a "B" Vectra szebb meg többet is tud ugyanolyan megbízhatóan. Hegyre egy kissé nehezebben meggy 3-as, 2-es ajánlott. Szeretem: Az alja a magyar sózási viszonyok mellet is gyári szürke-védett, a benzin tank betöltőnél egy éve kezd mocorogni a rozsda -máshol sehol - Hammerite-l orvosolható; még egy év a lakatolásig: 19 évesen; de csak ott. Mit még? a 11 éves vételekor 101e km-hez nyomtam 7 év alatt még 120-at, nem venni észre. Nyilván vannak jobb gépek; de nem 650-ért, 2005-ben. Hajrá OPEL! Nehány adalék: napfénytető, állítható ülésmagasság, állítható fényszórómagasság, indításgátló: még egy szervizes se tudott rájönni, hol van a gomb, elegáns, gyári szövet kárpit: sötétkék diszkrét piros és sárga mintákkal: nem kopott a 18 év alatt; fedélzeti adatkijelző: óra, rádió, külső hőmérsékle; ford,szám jelző sajna nincs; szuper gyári Opel rádió, csomagtartó sin, a gyári fekete opel felnik szerintem jól mutatnak, szinátmenetes metálfény a sötétkéktől a szilvakékig fényfüggően: tök elegáns, mosni viszont 'minima madam' 2x kell, hogy folt nélküli legyen; kényes. Gyönyörű,dinamikus kombi formája van. Na ennyi. Ha lehetne venni újonnan, biztos, hogy újra; csak egy picivel erősebb mocival. Szeretem.
Használó
Születési éve: 1953
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.5 liter
Fogyasztás országúton: 6.2 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: hajtás / váltó
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 65000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem