PEUGEOT 406
Futott kilométer: 287 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.4 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nagyon tetszik a dízelmotor: 180.000 és 280.000 kilométer között használtam az autót, és a motornak soha semmi baja nem volt. Jól gyorsul és keveset fogyaszt. Az elektronika miatt többen nem ajánlották, hogy Peugeot-t vegyek, és a legdrágább hiba pont ebből adódott: az automata klíma vezérlése romlott el. De ezen kívül a százezer kilométer alatt nem volt más probléma vele. A kuplung és a váltó hajlamos néha pontatlanná válni.
Használó
Születési éve: 1980
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely:
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7 liter
Fogyasztás országúton: 5.8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.4 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 1. kuplung (időnként beragadt a pedál, de nem robbant le az autó) 2. klíma elektronika (csak a harmadik szervízben találták meg a hiba okát) 3. gázolaj pumpa (nem indult az autó) 4. turbó nyomásmérő (a teljesítméní csökkent tőle, de ment az autó)Lerobbanás oka: motorLeírás: A gűzolaj pumpa elromlott, nem kapott üzemanyagot a motor, így nem indult be.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 60000 Ft. Leírás: Az automata klímát vezérlő elektronika romlott el.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Az automata klímát vezérlő elektronika romlott el, és csak a 3. szervízben tudták megcsinálni.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem