CITROEN XSARA

Futott kilométer: 132 500 km

Vegyes fogyasztás: 6.7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nekem leginkább a kényelmes ülései, a csomagtartó bősége és bővíthetősége tetszik. Alapban sem kicsi, de az üléseket lehajtva hatalmas tér keletkezik, teljesen sík padlóval. Kalaptartó kivehető, így hatalmas méretű csomag is befér. Az úttartás is nagyon rendben van, főleg miután lecseréltem a még gyári gumikat, melyek még nem túl kopottak, de elöregedettek voltak. Fogyasztás nem kiemelkedően jó, de spórolósan vezetve akár a 6 liter is elérhető, nekem egy tankolási ciklus alatt sikerült csupán. Átlagosan inkább a 6,7-7l között van. Kevés elektromos hibája van, nálam mindössze a belső levegő ventillátor vezérlőt kellett cseréltetni, igaz az elég húzós volt, 23e. ft. A motor kicsit gyenge, főleg a klíma használata mellet, az 1,6-os jobb választás ekkora kocsihoz. (tapasztalat, olyan motorral is próbáltam.)

Használó

Születési éve: 1979

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Egyik alkalommal az akadozó, néha nem indítózó önindító szénkeféjét cseréltettem, másik alkalommal a szerelőt kellet a kocsihoz hívni, a kézifék betétjei leváltak, és beszorultak, az autó nem mozdult. Mondjuk ez megelőzhető lett volna, ha a figyelmeztető hangok után rögtön elviszem a szerelőhöz. Minden más csak megelőző jellegű, vagy karbantartás volt. Lerobbanás oka: futómű / fék 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Végülis a problémát a helyszínen megoldották ( a fék beragadását), de persze a szervízben lett kicserélve a betétek, illetve a szintén elhasználódott kézifék bowdenek.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 32000 Ft. Leírás: Szerelés, anyag. Fékpofák, kapcsolódó bowdenek cseréje.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem