CITROEN XSARA
Futott kilométer: 132 500 km
Vegyes fogyasztás: 6.7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nekem leginkább a kényelmes ülései, a csomagtartó bősége és bővíthetősége tetszik. Alapban sem kicsi, de az üléseket lehajtva hatalmas tér keletkezik, teljesen sík padlóval. Kalaptartó kivehető, így hatalmas méretű csomag is befér. Az úttartás is nagyon rendben van, főleg miután lecseréltem a még gyári gumikat, melyek még nem túl kopottak, de elöregedettek voltak. Fogyasztás nem kiemelkedően jó, de spórolósan vezetve akár a 6 liter is elérhető, nekem egy tankolási ciklus alatt sikerült csupán. Átlagosan inkább a 6,7-7l között van. Kevés elektromos hibája van, nálam mindössze a belső levegő ventillátor vezérlőt kellett cseréltetni, igaz az elég húzós volt, 23e. ft. A motor kicsit gyenge, főleg a klíma használata mellet, az 1,6-os jobb választás ekkora kocsihoz. (tapasztalat, olyan motorral is próbáltam.)
Használó
Születési éve: 1979
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7.5 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Egyik alkalommal az akadozó, néha nem indítózó önindító szénkeféjét cseréltettem, másik alkalommal a szerelőt kellet a kocsihoz hívni, a kézifék betétjei leváltak, és beszorultak, az autó nem mozdult. Mondjuk ez megelőzhető lett volna, ha a figyelmeztető hangok után rögtön elviszem a szerelőhöz. Minden más csak megelőző jellegű, vagy karbantartás volt. Lerobbanás oka: futómű / fék 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Végülis a problémát a helyszínen megoldották ( a fék beragadását), de persze a szervízben lett kicserélve a betétek, illetve a szintén elhasználódott kézifék bowdenek.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 32000 Ft. Leírás: Szerelés, anyag. Fékpofák, kapcsolódó bowdenek cseréje.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem